اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۲۷۷۳
سه ستاره تیم ملی والیبال کوبا در انتظار تصمیم نهایی فدراسیون جهانی برای تغییر ملیت خود هستند.
۱۱:۴۰ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| در حالی که فصل 2016 - 2017 رو به پایان است اما ماجرای مارشال و تیم پیاچنزا به یک دردسر بدل شده که باید فدراسیون جهانی والیبال تا آخر ماه مارس این مشکل را حل و فصل کند.

پرونده «لئونل مارشال» و تغییر ملیت وی از کوبا به ایتالیا از ابتدای فصل باز بوده و اکنون مشکلی جدی بین تیم پیانچزا و فدراسیون والیبال این کشور پدیدار شده است.

طبق آخرین گزارش‌ها، با اینکه این والیبالیست چندین سال است که در این کشور زندگی می‌کند اما فدراسیون والیبال ایتالیا با تغییر ملیت وی موافقت نکرده و فدراسیون کوبا را مشکل اصلی می‌داند. آنها معتقد بوده که تاخیر کوبایی‌ها باعث شده تا مارشال ایتالیایی نشود، اما باشگاه پیانچنزا چنین فکری نمی‌کند.

به همین علت، این باشگاه نسبت به این پرونده و کوتاهی فدراسیون والیبال ایتالیا از فدراسیون جهانی والیبال دادخواهی کرده و خواهان رسیدگی به آن است.

فدراسیون جهانی والیبال برای رسیدگی به این پرونده، از ایتالیایی‌ها در خصوص تاخیر کوبایی‌ها درخواست مدرک کرده تا سوء رفتار آنها را ثبت کند.

همچنین به لطف درخواست پیاچنزا، این فدراسیون در خصوص ملیت 2 والیبالیست دیگر تصمیمگیری خواهد کرد. «ویلفردو لئون» و «یواندی لیل» کوبایی خواهان تغییر به لهستانی و برزیلی هستند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین