اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۲۳۶۲

آسیب‌دیدگی شدید وزنه بردار دسته ۱۰۵ کیلوگرم کشورمان

وزنه‌بردار دسته ۱۰۵ کیلوگرم تیم ملی گفت: این که چند روز از قبل مسابقات آسیب‌ ببینی، اوج بدشانسی است؛ فقط تلاش می‌کنم تا با وزنه‌زدن حداقل بتوانم امتیازی را برای رده‌بندی تیمی کسب کنم.
۱۷:۰۰ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| علی هاشمی در گفت‌وگویی، درباره شرایطش برای حضور در رقابت های قهرمانی وزنه‌برداری آسیا گفت: متأسفانه دو هفته قبل در جریان تمرینات، عضلات چهار سر رانم دچار پارگی شد و نتوانستم تمرینات را ادامه دهم.

وی افزود: حدود 3 ماه است در اردوهای تیم ملی هستم و پیش از آن هم تمریناتم را به صورت منظم پیگیری می‌کردم، اما اوج بدشانسی این است که چند روز از مسابقات آسیب‌ ببینی. تنها، تلاشم را می‌کنم تا خودم را حفظ کنم و حداقل بتوانم با وزنه‌زدن در آسیا امتیازی را برای رده‌بندی تیمی جمع‌آوری کنم.

وزنه‌بردار دسته 105 کیلوگرم تیم ملی تصریح کرد: بعد از آمدن به دسته 105 کیلوگرم رکوردهای خوبی را ثبت کرده بودم و حتی به مجموع 400 کیلوگرم هم در تمریناتم رسیده بودم. پیش‌بینی خودم ثبت رکوردی بالای 400 کیلوگرم در مسابقات قهرمانی آسیا بود و این توانایی را داشتم، اما متأسفانه این آسیب‌دیدگی تمام تمرکز من را به هم زده است.

دارنده مدال برنز آسیا گفت: در این مدت تنها فیزیوتراپی می‌کردم و به تازگی دست به میله شده‌ام. تمام تمرکزم این است که بتوانم وزنه قابل قبولی را بزنم هر چند می‌دانم نمی‌توانم به رکوردهایی که در تمریناتم زدم، نزدیک شوم.

هاشمی در پاسخ به این سؤال که آیا حضور در این مسابقات برای او خطرناک نیست و باعث تشدید آسیب‌دیدگی‌اش نمی‌شود، گفت: بدون شک خالی از خطر نمی‌تواند باشد، اما با کمک پزشکان تلاش کرده‌ایم با فیزیوتراپی تا حد امکان جلوی آسیب‌دیدگی بیشتر را بگیریم تا بتوانم برای تیم امتیاز بگیرم و ترکیب تیم ملی ناقص نشود. بعد از مسابقات هم قرار شد پزشکان نظرات قطعی و نهایی خود را نسبت به میزان آسیب‌دیدگی بدهند و ببینیم آیا می‌توانم در بازی‌های کشورهای اسلامی حاضر شوم یا نه.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین