اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۲۳۴۶

استقلال می‌تواند دوم شود/ با منصوریان درباره جوانان تیم صحبت کردیم

پیشکسوت استقلال ابراز امیدواری کرد تا این تیم بتواند از سد الاهلی امارات بگذرد.
۱۶:۰۰ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| اکبر کارگرجم درباره مصاف استقلال ایران و الاهلی امارات در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا، گفت: من امیدوارم با این جوانگرایی‌ای که در استقلال شاهد هستیم و این انرژی بازیکنان، هواداران روز سه شنبه از استقلال حمایت کنند و با تلاش جمعی نتیجه خوبی به دست آوریم. استقلال باید برای برد به میدان برود و ما هم آرزو می‌کنیم که به نتیجه دلخواه دست پیدا کند. آنها لایق موفقیت‌های بیشتر هستند.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال می‌دهد که بار دیگر جای استقلال و تراکتورسازی در جدول لیگ برتر جابه جا شود، گفت: باید یک امتیاز را در تبریز می‌گرفتیم. بدشانسی باعث شد تا استقلال شکست بخورد. با این‌حال فوتبال چیزی را مشخص نمی‌کند و بعید نیست که استقلال به دومی دست پیدا کند. البته معتقدم که بین دومی و سومی خیلی هم تفاوتی وجود ندارد.

 

پیشکسوت استقلال درباره جلسه‌ای که روز گذشته منصوریان با او و سایر پیشکسوتان استقلال داشته، گفت: آقای منصوریان جلسه‌ای را با آقای افتخاری داشت و بعد از آن جلسه پیش ما آمد و اصطلاحا به ما سر زد. درباره جوانگرایی و مسائل تیم باهم صحبت کردیم و در مجموع جلسه صیمیمانه و گرمی بود. در پایان هم برای او آرزوی موفقیت کردیم و گفتیم هرکاری از دستمان بربیاید برای موفقیت استقلال انجام می‌دهیم.

 

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین