اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۲۲۶۷

رایزنی بانک سرمایه با دو تیم خارجی برای جذب بازیکن

سرمربی تیم والیبال بانوان بانک سرمایه از رایزنی با دو باشگاه خارجی برای جذب بازیکن برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا خبر داد.
۰۵:۳۵ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| میترا شعبانیان در گفت‌وگویی، درباره تمرینات تیمش برای حضور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا گفت: دور جدید تمرینات ما از امروز (یکشنبه) آغاز می‌شود که 17 نفر در اردو حضور دارند. ما خوابگاه جدیدی گرفته‌ایم که امکانات خوبی هم دارد.

وی در پاسخ به این سوال که قرار بود بازیکن خارجی جذب کنید، این موضوع به کجا کشید، اظهار داشت: ما رایزنی‌هایی را با یک بازیکن از ترکیه و از لهستان داشته‌ایم، حالا باید ببینیم به چه نتیجه‌ای می‌رسیم. همچنین تعدادی از بازیکنان تیم‌های دیگر لیگ هم به ما پیوسته‌اند. 

سرمربی تیم والیبال بانوان بانک سرمایه با اشاره به تمرینات زینب گیوه و مائده برهانی دو لژیونر تیم ملی با این تیم، خاطرنشان کرد: مهسا کدخدا، فرانک بابلیان و سودابه باقرپور به ما اضافه شده‌اند. گیوه و برهانی نیز از ابتدای تمرینات در تیم حضور داشتند. تمرینات ما بسیار فشرده برگزار می‌شود و بازیکنان نیز مصمم هستند و باانگیزه کار می‌کنند.

شعبانیان همچنین درباره حریفان ایران در این مسابقات، عنوان کرد: با توجه به اینکه این مسابقات باشگاهی است نمی‌دانیم چه تیمی از کشورها در رقابت‌ها شرکت می‌کنند. بنابراین ما فقط از تیم‌های ملی‌شان آنالیز داریم. اما اگر بتوانیم قزاقستان و چین تایپه را شکست دهیم به دور دوم صعود می‌کنیم.

جام باشگاه‌های آسیا 4 تا 10 خرداد در قزاقستان برگزار می‌شود که بانک سرمایه با نمایندگان قزاقستان، تایلند و چین تایپه همگروه است.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین