اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۲۲۶۳

پوچتینو: به بازیکنانم افتخار می‌کنم / چلسی 5 شوت به دروازه ما زد

مربی تاتنهام پس از شکست مقابل چلسی اظهار داشت: احساس افتخار به من دست داد زیرا ما با ارائه بازی خودمان، فوق العاده ظاهر شدیم.
۰۵:۳۱ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| شب گذشته در مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس، چلسی در ورزشگاه ومبلی به برتری 4 بر 2 مقابل همشهری خود، تاتنهام رسید.

مائوریتسیو پوچتینو پس از این شکست از بازیکنان خود تمجید کرد و اظهار داشت: احساس افتخار می کنم زیرا ما با ارائه فلسفه بازی خودمان، فوق العاده ظاهر شدیم. آنها تنها 5 شوت به دروازه ما روانه ساختند که 4 تای آنها گل شد و ما تنها 2 گل به ثمر رساندیم. پنالتی آنها نیز خیلی سختگیرانه بود و می‌توانست نباشد.

مربی تاتنهام ادامه داد: ما تنها به جلو نگاه می‌کنیم. در لیگ چهارامتیاز از چلسی عقب بوده و سعی داریم در دیدارهای آینده خود به پیروزی رسیم. اصلا نگران نیستم، تیم قوی بوده و کاملا متمرکز است. ما امروز با یکی از بهترین تیم های اروپا مبارزه کردیم. سزاوار نتیجه بهتری بودیم اما این فوتبال است.

وی در آخر تصریح کرد: باید سعی داشته باشیم که آرام باشیم. به بازی نگاه کنیم و با مشاهده نقاط ضعف پیشرفت کنیم.  ما اکنون در میانه رشد و ترقی بوده که اگر امسال به جام حذفی نرسیدیم، برای سال بعد تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام /
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین