اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۱۸۲۳

در بازی‌های تدارکاتی به دنبال حریف نیستیم

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: ما در مسابقات تدارکاتی به دنبال حریف نیستیم، بلکه به دنبال آماده کردن شرایط بازیکنان تیم ملی هستیم.
۲۱:۴۵ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| سیدمحمد ناظم‌الشریعه در گفت‌وگویی، در مورد حمایت از تیم ملی فوتسال زیر 20 سال گفت: ما قطعاً باید از این تیم حمایت و سرمایه‌گذاری لازم را انجام دهیم و باید به این تیم هرچه بیشتر بها دهیم، به دلیل اینکه همین جوان‌ها هستند که می‌توانند آینده تیم ملی را رقم بزنند. و می توانیم در آینده تیم ملی قدرتمندی داشته باشیم.

ناظم‌الشریعه همچنین در مورد برگزاری اردوی تیم ملی زیر 20 سال اظهار داشت: اگر ما کسب سهمیه المپیک می‌خواهیم حتماً باید قبل از بازی‌های آسیایی این تیم را به یک اردوی تدارکاتی اعزام کنیم این بچه‌ها باید در کنار هم با بازی همدیگر آشنا شوند و همین اردوها باعث می شود که این شرایط به وجود آید. ما باید با تمام قدرت در بازی‌های آسیایی شرکت کنیم تا بتوانیم سهمیه المپیک 2018 جوانان که برای اولین بار است در شهر بوینس آیرس آرژنتین برگزار می‌شود کسب نماییم. من علاوه بر سرمربیگری تیم ملی فوتسال، مدیر فنی این تیم نیز هستم.

سر مربی تیم ملی بزرگسالان همچنین گفت: تیم ملی بزرگسالان حتماً باید به یک اردو در خارج از کشور اعزام شود به دلیل اینکه تمرینات تیم ملی از 17 اردیبهشت‌ماه شروع می‌شود و این زمان مصادف است با ماه مبارک رمضان که همین موضوع از نظر شرعی مشکلاتی برای بازیکنان ما و تیم ملی به وجود می‌آورد. ما در مسابقات تدارکاتی به دنبال حریف نیستیم، بلکه به دنبال آماده کردن شرایط بازیکنان تیم ملی هستیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین