اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۱۷۷۵

پست احساسی کاپیتان آبی ها؛همیشه آبی می‌مانم و افتخار هم می‌کنم

جان تری که ۲ روز گذشته از خداحافظی خود پس از ۲۲ سال پرده برداشت، دقایقی پیش در فضای مجازی متنی بلند در تمجید از باشگاه و هواداران نوشت.
۱۷:۰۰ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| 2 روز گذشته باشگاه چلسی به طور رسمی اعلام کرد که کاپیتان شماره 22، در انتهای فصل استمفوردبریج را ترک می‌کند.

جان تری دقایقی پیش در صفحه اصلی اینستاگرام خود متنی بلند در خصوص تمجید از باشگاه و هواداران نوشت.

وی اظهار داشت: در ابتدای هفته، همانطور که پیش‌بینی می‌شد من از ترک خود در انتهای فصل سخن گفتم. این اتفاق، سخت‌ترین تصمیم زندگی برای من و خانواده‌ام است. همواره در ذهن مسجم می‌کردم که روزی در زمان و شیوه درست از چلسی می‌روم که این اتفاق الان رسید.

کاپیتان آبی‌های لندن بیان کرد: احساس می‌کنم هنوز می‌توانم به فوتبال عادی ادامه داده اما فهمیدم موقعیت‌ها در چلسی بسیار محدود است. به همین علت چالش جدیدی را آغاز کردم. یکی از جاه‌طلبی‌های بچگی‌ام تبدیل شدن به یک فوتبالیست بزرگ بود. از باشگاه چلسی، مادرم، پدرم و برادرم به خاطر تمام حمایت‌ها ممنونم.

تری ادامه داد: از زمانی که در 14 سالگی به مدرسه رفتم تا بستن اولین قرارداد در 17 سالگی که به اولین حضورم در میدان بدل شد، همیشه به یک قسمتی از پیشرفت باشگاه بدل می‌شدم. این مسئله به من کمک می‌کرد که بهترین شوم و به من الهام می‌بخشید.

مدافع 36 ساله، در ادامه به تمجید از آبراموویچ، هم‌تیمی و مربی‌ها در این 22 سال پرداخت و از آنها تشکر کرد.

وی در انتها نیز نوشت: می‌خواهم بگویم که ماجراجویی‌ام در چلسی هنوز تمام و تا آخر فصل به مربی و تیم کمک خواهم کرد. من و خانواده‌ام همیشه آبی می‌مانیم و افتخار می‌کنیم که آبی هستیم.

جان تری از همسر و سه فرزند خود بسیار تشکر کرد و آنها پشتیبان همیشگی خود دانست.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین