اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۱۷۱
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه پنالتی سپاهان درست نبوده است، گفت: متاسفانه ما دوباره هواداران را مایوس کردیم.
۲۱:۵۵ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-برانکو ایوانکوویچ پس از شکست 4 بر 2 پرسپولیس مقابل سپاهان در هفته سوم لیگ برتر با تبریک این پیروزی به نماینده اصفهان گفت: امروز شاهد یک بازی خوب بودیم و تماشاگران از بازی لذت بردند اما متاسفانه ما دوباره هواداران را مایوس کردیم. نتیجه این بازی می‌توانست چیز دیگری باشد.

وی با بیان اینکه در دیدار مقابل سپاهان واقعا میل به بازی داشتیم و می‌خواستیم نتیجه را بگیریم، خاطرنشان کرد: متاسفانه در این بازی شانس هم با ما همراه نبود. از سوی دیگر فکر می‌کنم داور هم در این بازی خیلی به ما ضربه زد.

برانکو درباره اینکه روی هر 4 گل سپاهان بازیکنان پرسپولیس نقش داشتند و گل‌ها را تقدیم سپاهانی‌ها کردند گفت: متاسفانه خودمان فرصت‌های خوبی به حریف دادیم. حالا گل اول را خواهید دید که آفساید بود یا نه، اما گل دوم توسط خودمان وارد دروازه شد، گل سوم را خودمان تقدیم حریف کرد که یک پنالتی بسیار مشکوک بود.

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: پنالتی‌ای به حریف دادیم که طبق مقررات پنالتی نبود، متاسفانه در این بازی اشتباهاتی انجام دادیم اما فراموش نکنید ما با قهرمان ایران بازی داشتیم و نباید این همه شانس را از دست می‌دادیم. زمانی که بازی با تساوی 2-2 همراه بود امید عالیشاه و مهدی طارمی موقعیت از دست دادند و داور هم یک پنالتی برای ما نگرفت اما حق با شماست و هر 4 گل را خودمان تقدیم حریف کردیم.

برانکو در مورد اینکه پرسپولیس در 3 بازی اخیر 8 گل دریافت کرده است، عنوان کرد:‌در حال حاضر این مشکل را داریم و می‌دانیم که در ابتدای فصل مشکلاتی داشتیم. چند بازیکن ما محروم و حق بازی کردن نداشتند، دروازه‌بان ما هم 5 روز قبل از مسابقات به تیم ملحق شد و مایکل اومانیا نیز یکی دو روز مانده به شروع بازی‌ها در تمرینات شرکت کرد. طبیعی است که خط دفاعی هنوز جا نیفتاده است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه از دروازه‌بان تیم‌تان راضی هستید یا خیر، خاطرنشان کرد: دروازه‌بان ما در این بازی خوب بود و هیچ اشتباهی نداشت. طبیعی بود که پس از بازی با استقلال خوزستان دیدار با سپاهان برای او آسان نبود.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه پرسپولیس با وجود اینکه شکست سنگینی خورد اما بازی خوبی به نمایش گذاشت و باید منتظر حملات منتقدان در روزهای آینده باشد، گفت: طبیعی است که به من حمله خواهد شد. تاکنون بازی بدی از خودمان نشان نداده‌ایم اما نتایج بدی گرفته‌ایم. می‌دانستیم امروز چه دیداری در انتظارمان بود، اما تکرار می‌کنم که نتیجه می‌توانست چیز دیگری باشد.

برانکو در پاسخ به این سوال که آیا از داخل هیئت مدیره شما را تضعیف می‌کنند، گفت: جواب این سوال را نمی‌دهم.

وی در مورد اینکه پرسپولیس چقدر زمان نیاز دارد که متحول شود، گفت: بعضی از مسائل در کوتاه‌مدت و برخی نیز در بلندمدت حل می‌شود. می‌دانیم این تیم کیفیت و پتانسیل بیشتری دارد و طبیعی است با نتایج مثبت سرعت تیم ما روبه‌جلو بیشتر می‌شود اما برخی از مسائل را نمی‌توان تغییر داد و این در مواقعی است که اشتباهاتی صورت می‌گیرد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری