اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۱۶۵۸
با مسجل شدن قهرمانی پرسپولیس در شانزدهمین دوره لیگ برتر، جشن قهرمانی این تیم هم فردا (چهارشنبه) در استادیوم آزادی برگزار می‌شود.
۱۹:۰۵ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| پیش‌تر عنوان می‌شد احتمال دارد این جشن به هفته آخر موكول شود اما با همكاری و موافقت سازمان لیگ قرار است جام قهرمانی پس از پایان بازی با پدیده مشهد به برانكو و شاگردانش اهدا شود.

 

بر همین اساس باشگاه پرسپولیس مشغول برنامه‌ریزی است كه از برخی پیشكسوتان هم دعوت كند با حضور در استادیوم آزادی در این جشن شركت كنند. در این راستا شنیده شد كه احتمال دارد از رامین رضاییان دعوت شود تا با حضور در استادیوم آزادی، در جشن قهرمانی شركت كند. در این میان جعفر كاشانی، رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس اصرار دارد این باشگاه از رامین راضاییان به عنوان یكی از بازیكنان فصل جاری دعوت كند تا در جشن قهرمانی حضور داشته باشد اما خواسته او با مخالفت صریح برانكو روبه‌رو شده است.

 

به عبارت بهتر بر سر حضور یا عدم حضور شماره 27 اختلافاتی به وجود آمده و حتی كاشانی با دلخوری از برانكو اعلام كرده است: «پرسپولیس پس از قهرمانی در لیگ برتر باید دبیر خود را عوض كند!»

 

اما بشنوید از خود رامین رضاییان كه به دلایلی نتوانست راهی اروپا شود و بالاجبار چند روزی سفرش را به تأخیر انداخت.

 

شماره 27 پرسپولیس هم‌اكنون در تهران است و شنیدیم به 3 دلیل تمایلی به حضور در جشن قهرمانی پرسپولیس ندارد.

 

بنابر گفته نزدیكان رامین رضاییان دلیل اول به این موضوع برمی‌گردد كه باشگاه پرسپولیس او را اخراج كرده و حالا برای جشن قهرمانی هم كسی با شماره 27 تماس نگرفته یا دعوتش نكرده است.

 

رامین هم معتقد است بدون دعوت نباید جایی رفت. دلیل دوم به شخص برانكو برمی‌گردد. رامین رضاییان پس از اخراج در اردوی امارات در دبی ماند كه سر بازی الوحده به استادیوم برود و پرسپولیس را تشویق كند ولی با برخورد منفی و سرد برانكو مواجه شد. مرد كروات اعتقاد داشت حضور رامین در ورزشگاه، تمركز شاگردانش را بر هم می‌زند و او باید به تهران برمی‌گشت. یكی از دلایل سرمربی پرسپولیس برای اخراج رضاییان هم همین موضوع بود، بنابراین رامین رضاییان نمی‌خواهد یك اشتباه را دوباره تكرار كند. منبعی كه این خبر را در اختیارمان گذاشت، دلیل سوم را دلخوری رامین رضاییان از برخی همبازیان پرسپولیسی‌اش برشمرد. مدافع ملی‌پوش توقع داشت پس از اخراج، دوستانش در پرسپولیس مصاحبه كرده یا از او دفاع كنند كه چنین نشد!

 

هر چند رضاییان خیلی دلش می‌خواهد به خاطر هواداران پرسپولیس روز بازی با پدیده مشهد به ورزشگاه آزادی برود منتهای مراتب تمایلی هم ندارد با برخی‌‌ها چشم توی چشم شود. بدین ترتیب بسیار بعید است رامین رضاییان چهارشنبه برای تماشای بازی پرسپولیس و پدیده مشهد به استادیوم برود!

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین