اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۱۶۱
امیدوارم شادی را به خانه‌های مردم انزلی آورده باشیم
سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی تاکید کرد که برد مقابل استقلال اهواز شروع کار ملوان خواهد بود.
۲۱:۰۹ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-حمید استیلی پس از برتری 2 بر صفر تیمش مقابل استقلال اهواز در هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: جا دارد که این برد را به همه انزلی‌چی‌ها و گیلانی‌ها تبریک بگویم، امیدوارم با این برد توانسته باشیم شادی را به خانه‌های مردم بیاوریم.

سرمربی ملوان افزود: با اینکه دو روز است تمرینات را آغاز کردیم، مسئله آنالیز و تئوری بازی قبل را برای بازیکنان درنظر گرفته‌ایم. با وجود اینکه زمان کمی در اختیار داشتیم، بازیکنان تاکتیک‌پذیر بودند و وظایف خود را به نحو احسنت انجام دادند. اگر ما قدر موقعیت‌هایمان را می‌دانستیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.

وی اضافه کرد: این پیروزی نباید ما را فریب دهد و باید به فکر بازی بعدی باشیم چرا که لیگ طولانی در پیش داریم. مهم‌تر از همه این بود که هواداران ملوان از تیم پشتیبانی و حمایت کردند. با وجود اینکه از لحاظ جسمانی بازیکنان شرایط ایده‌آلی ندارند اما تشویق‌های هواداران ملوان باعث شد که بازیکنان بیشتر بدوند و این برد را کسب کنند.

استیلی در پاسخ به این سوال که چرا در اواخر بازی اقدام به تعویض کرد، گفت: تیم شرایط خوبی داشت و احتیاج به تعویض نداشت. بازیکنانی را آوردیم که خواستیم نتیجه را حفظ کنیم. ما در برخی از پست‌ها بازیکن کم داریم و مجبور شدیم برخی بازیکنان را در پست غیرتخصصی به میدان بفرستیم. با این وجود بازیکنانی که به میدان رفتند خوب بودند و دیدید که سیدجلال رافخایی یک موقعیت نیز به دست آورد. چیزی که برای ما مهم بود با هم بودن بازیکنان و مردم بود. مردم در کنار ما بودند و باعث شدند ما نیز بازی خوبی انجام دهیم.

سرمربی ملوان در خصوص داوری این دیدار عنوان کرد: خیلی نمی‌خواهم در مورد داوری قضاوت کنم ولی بازیکنان ما در نیمه نخست کمی عصبی بودند و کارت‌های بی‌موردی گرفتند. این کارت‌ها بعدها برای ما موردساز می‌شود. 3-4 بازیکن ما کارت گرفتند که در آینده کار را برای ما سخت خواهد کرد. 

وی ادامه داد: برخی از بازیکنان ما به خاطر زبانشان کارت گرفتند و بین دو نیمه به آنها گفتم که نباید 2 کارته شوند. باید روی بازیکنان کار کنیم و اجازه ندهیم که کارت‌های بی‌موردی بگیرند. آرش افشین در بازی نخست ملوان پیراهنش را درآورد و بی‌مورد کارت زرد گرفت. ما باید کارت را فنی بگیریم نه اینکه صحبت کرده و کارت دریافت کنیم. 

استیلی در مورد اینکه برنامه‌ای برای جذب بازیکن جدید دارد یا نه، تصریح کرد: در چند پست باید بازیکن بگیریم، با این حال امروز از تیمم راضی هستم چون خوب بازی کردیم. ما هم بازی ملوان مقابل استقلال و هم بازی استقلال اهواز در هفته گذشته را آنالیز کرده بودیم. هنوز کار زیادی در پیش داریم اما این بازی شروع ما بود و امیدوارم در طول 90 دقیقه بازی مردم را خوشحال کردیم. 

سرمربی ملوان با بیان اینکه مهم‌ترین مشکل ما مسئله مالی است، خاطرنشان کرد: با صحبت‌هایی که با احمد دنیامالی رئیس هیئت مدیره باشگاه داشتیم، قول دادند که این مشکل حل شود اما این مسئله نیز نیاز به زمان دارد. قرار بود اسپانسر جدید به تیم بیاید اما او نیامد و کارها به هم خورد. با توجه به اینکه دنیامالی را می‌شناسم به صداقت او ایمان داشتم. اعضای هیئت مدیره در شهر بانفوذ هستند و مهم این است که ملوان درست ساخته شود.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری