اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۱۱۱۰
مربی امیر علی‌اکبری در مسابقات MMA گفت: کری‌های جرونیمو دوس سانتوس بیش از اندازه بود و امیر هم ناچار شد که در مقابل رفتارهای او واکنش نشان دهد.
۱۸:۴۰ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| علی استکی در گفت‌وگویی، در مورد مراسم وزن کشی مسابقات MMA گفت: مراسم وزن‌کشی امروز (شنبه) در شهر توکیو ژاپن برگزار شد و استقبال بسیار زیادی از این مسابقات شده بود. همیشه در مسابقات MMA روی سنگین‌وزن‌ها حساسیت‌های زیادی وجود دارد. نماینده برزیل که حریف امیر در این مسابقات است از صبح امروز مدام در هر جایی که حضور داشتیم کری‌خوانی می‌کرد. ما هر چه او را به آرامش دعوت کردیم، او گوش نداد و کری‌خوانی های خود را ادامه می‌داد، حتی زمانی که می‌خواست وارد سالن شود، با لگد درب ورودی را شکست.

وی در ادامه صحبت‌های خود گفت: کری‌های جرونیمو دوس سانتوس بیش از اندازه بود و امیر هم ناچار شد که در مقابل رفتارهای او واکنش نشان دهد. همه حاضرین در سالن دیدند که مقصر اصلی، حریف برزیلی است.

مربی امیر علی‌اکبری در مسابقات MMA در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: مسابقات فردا یکشنبه در شهر یوکوهاما برگزار می‌شود، نماینده برزیل یک فایتر باتجربه است، اما امیر هم تجربیات خوبی دارد، انشاالله که فردا مبارزه خوبی با او داشته باشد و با شکست نماینده برزیل (‌جرونیمو دوس سانتوس) برزیلی آماده می‌کند. دست پر از رینگ خارج شویم.

انتهای پیام/س

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین