اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۰۹۶۲

برگزاری اردوی تیم ملی در قزاقستان فعلا مشخص نیست

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: برگزاری اردو آماده سازی تیم ملی در قزاقستان فعلا مشخص نیست و تنها در حد یک حرف است، اما از این موضوع مطلع هستم که فدراسیون به دنبال برگزاری یک مرحله اردو در قزاقستان است.
۲۲:۰۰ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| بازی‌های آسیایی فوتسال در حالی مهرماه سال جاری به میزبانی تاجیکستان برگزار خواهد شد که تیم فوتسال ایران برای دفاع از عنوان قهرمانی راهی این کشور خواهد شد.

سید محمد جواد ناظم الشریعه سرمربی تیم فوتسال در گفت‌‌وگویی در مورد اردوهای آماده سازی و تدارکاتی تیم ملی فوتسال قبل از بازی‌های آسیایی، اظهار داشت: تلاش می‌کنیم،‌اوایل ماه مبارک رمضان، اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال را در یکی از شهرهای اصفهان، شهرکرد و یا تبریز برگزار کنیم. باید یک اردوی تدارکاتی پیش از اعزام به این مسابقات داشته باشیم. البته با توجه به شرایط نزدیک آب و هوایی ارمنستان با محل برگزاری مسابقات، باید یک اردوی تدارکاتی در کشور ارمنستان داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در واکنش به خبر مطرح شده در مورد برگزاری اردو در کشور قزاقستان، گفت: برگزاری اردو آماده سازی تیم ملی در قزاقستان فعلا مشخص نیست و تنها در حد یک حرف است، اما از این موضوع مطلع هستم که فدراسیون به دنبال برگزاری یک مرحله اردو در قزاقستان است.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین