اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۰۸۹
سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: بازیکنان و هواداران باعث شدند تا انگیزه پیدا کنم و هدایت ملوان را بپذیرم.
۱۷:۵۶ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-حمید استیلی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل استقلال اهواز گفت: امیدوارم فردا بازیکنان ما بازی خوبی ارائه دهند. ۲ روز است به این تیم اضافه شدم. بازیکنان خیلی خوبی داریم. دراین فرصت زمان انجام کار فنی نبوده است. دیروز روی برخی از نقاط ضعف کار کردیم. امروز روی زمین اصلی تمرین کردیم. امیدواریم فردا با حمایت هواداران که نقطه مثبت ملوان هستند به موفقیت برسیم. افرادی مثل غفور جهانی و سیروس قایقران از اسطورهای فوتبال این شهر هستند. می‌دانم مردم از برد و باخت این تیم چه حسی دارند، امیدوارم بتوانیم به وضعیت تیم بهبود ببخشیم.

وی افزود: از استقلال اهواز شناخت نسبی دارم. در زمان کم فیلم‌ بازی‌های این تیم را دیدم این تیم بعد از مدت‌ها به لیگ برتر آمده و خیلی شناخته شده نیست. با دیدن ۲ بازی این تیم به شناخت کمی دست پیدا کردم امیدوارم فردا با شناختی که از تیم بدست آورده‌ایم، وضعیت خوبی پیدا کنیم.

سرمربی ملوان در مورد اینکه چه شد هدایت تیم را پذیرفت‌؟ تصریح کرد: یک عامل بازیکنان این تیم و عامل دیگر هواداران ملوان بودند. جا دارد از احمد دنیا مالی هم تشکر کنم. تنها نقطه ضعف ملوان شروع دیر هنگام تمرینات است. امیدوارم در هفته پنجم که مدتی لیگ تعطیل است بتوانیم بیشتر کار کنیم تا عقب ماندگی بدنی را جبران کنیم.

وی افزود: ملوان چندین سال است که در لیگ حضور دارد. این تیم در لیگ اغلب در رده‌های پائینی بوده است. سعی ما این است که تیم را تقویت کنیم. مسائل مالی مشکل اصلی ما هستند. امیدوارم بتوانیم تیم خوبی را ساخته و پرداخته کنیم. اینکه یک تیم به رده‌های بالایی بیاید مستلزم کار زیاد است. هواداران در لحظات سخت کارشان خیلی مهمتر است. قول می‌دهم با تمام وجود کار کنیم. هیأت مدیره هم امیدوارم کاری کنند که بازیکنان طلبشان پرداخت شود. این بازیکنان از سال قبل طلب داشتند و امسال هم مبلغی دریافت نکردند. فوتبال یک پروسه دراز مدت است و برای رسیدن به موفقیت نیاز به زمان است.

استیلی در مورد اینکه تیم را خودش نبسته است، خاطرنشان کرد: امسال قصد مربیگری نداشتم. زمانی که تیم‌ها بسته می‌شد به کانادا رفتم. با دنیا مالی دوستی دیرینه دارم وقتی او به من شرایط تیم را گفت این مسئله را پذیرفتم. امیر قلعه‌نویی کسی است که هدایت تیمی را می‌پذیرد که نتیجه بگیرد. خودم دوست داشتم او در تیم بماند. دنیامالی گفت او هدایت تیم را به دلیل برخی مشکلات نپذیرفت اما با توجه به شناختی که از تیم داشتم و می‌دانستم چه بازیکنان هستند هدایت تیم را پذیرفتم. هوداران حمایت خود را از تیم بالا ببرند. هر جا رفتم بازیکنان خوبی را به فوتبال معرفی کردم امیدوارم اینجا هم شرایط تیم را خوب کنیم.

سرمربی استیلی در مورد اینکه آیا از کادرفنی قبلی کسی را حفظ می‌کند، اظهار داشت: وقتی آمدم مایل بودم با کمک‌هایی که در تیم بودند کار کنم. دیروز با اکبر محمدی، ایمان عالی و هر کدام از بچه‌هایی که بودند گفتم حاضرم باهم کار کنیم. حتی دیروز به محمدی گفتم با خط دفاع کار کند. به عالمی هم اصرار کردم بماند اما او گفت با قلعه‌نویی آمدیم و با او می‌رویم. امروز پیامک محمدی را هم دیدم که او اعلام کرده بود می‌رود. مهم تیم ملوان است و امیدوارم تیم موفق شود.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری