اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۰۷۴۲
پیشکسوت فوتبال ایران، گفت: اینکه هنوز سرمربی تیم ملی امید انتخاب نشده برایم جای تعجب ندارد.
۱۷:۴۰ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| ابراهیم قاسم‌پور در گفت‌وگویی، درمورد اینکه سه ماه تا شروع مسابقات تیم ملی امید زمان باقی مانده، اما هنوز کادر فنی این تیم مشخص نشده است، گفت: این مسئله موضوع جدیدی نیست که جای تعجب داشته باشد. همیشه تیم ملی امید و تیم‌های پایه با بلاتکلیفی روبرو بوده‌اند در حالی که آنها رکن اصلی فوتبال هستند. 90 روز تا شروع مسابقات زمان مانده ولی کار کارشناسی انجام نشده و نمی‌دانیم تکلیف چیست. این تیم نه اردو داشته و نه بازی تدارکاتی را پشت سر گذاشته است،‌ آن‌وقت اگر هم نتیجه نگیریم تازه از کارشناسان می‌پرسند چه باید کرد.

وی در مورد اینکه کاظم طالقانی عضو هیأت رئیسه اعلام کرده هیچ اطلاعی از تیم ملی امید ندارد، اظهار داشت: فوتبالی که بی‌دروپیکر باشد، همین است. مسئولان از مسائل تیم خبر ندارند، آن‌وقت من که مسئول نیستم باید از این مسائل باخبر باشم. اگر مسئولان خبر هم داشته باشند، کاری انجام نمی‌دهند؛ چراکه تیم امید اهمیتی برای آنها ندارد. هر کسی که به مسئولیت می‌رسد می‌خواهد در مقطعی که حضور دارد نتیجه بگیرد و برای خود رزومه بسازد. متأسفانه تفکرات ما کوتاه‌مدت است.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد اینکه گفته می‌شود احتمال دارد امیرحسین پیروانی سرمربی تیم جوانان با همان بازیکنان به تیم امید برود و آیا این تصمیم درست است، افزود: اینکه این تصمیم درست یا نادرست است، فرقی ندارد. این مسائل همه از روی بی‌برنامگی است. از طرف دیگر آنها اگر بخواهند کاری انجام دهند به حرف ما توجهی ندارند. هر مربی را که می‌خواهند جذب می‌کنند. مربی بار رزومه یا بدون رزومه نیاز به زمان دارد تا بتواند کارش را انجام دهد. درنهایت یک انتخاب عجولانه و بررسی‌نشده انجام می‌دهند.

قاسم‌پور عنوان کرد: در گذشته بارها دیدیم که انتخاباتی انجام شده که فرد موردنظر تجربه زیادی نداشته، مثلاً آنالیزور یا خبرنگار بوده است. یک نفر را باسابقه جزئی با واسطه و رابطه انتخاب کرده‌اند، در حالی که تیم ملی امید جای بهترین‌ها است؛ چراکه تیم‌های پایه اهمیت بسیار زیادی دارند. انتخاباتی که در گذشته شد، هیچ‌وقت در مورد آن توضیحی ندادند. محمد خاکپور، غلامحسین پیروانی، حمید علیدوستی و... را انتخاب کردند و با وجود اینکه خیلی از مربیان انتخابی شایستگی داشتند، به خاطر بی‌برنامگی که فدراسیون داشت موفقیتی حاصل نشد. همیشه در تیم امید آنقدر دیر تصمیم گرفته شده که نتیجه‌ای در بر نداشته است.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین