اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۰۶۶۴
مدافع سابق تیم فوتبال استقلال گفت: به بازیکنان استقلال تبریک می‌گویم که توانستند در تاشکند امتیاز بگیرند چون آنها با برگرداندن بازی کار بزرگی انجام دادند.
۰۴:۱۵ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| سهراب بختیاری زاده در گفت‌وگویی در خصوص دیدار استقلال مقابل لوکوموتیو اظهار داشت: بازی سنگینی بود و به نظرم لوکوموتیو تیم باکیفیتی است، اما من به بازیکنان استقلال تبریک می‌گویم که توانستند در تاشکند امتیاز بگیرند. 

وی افزود: دومین تبریک را به این خاطر به استقلال می‌گویم که تلاش کردند در زمین حریف نتیجه را برگردانند و تا دقیقه 90 به دنبال این موضوع بودند. درست است که ضعف‌هایی در استقلال وجود داشت اما مطمئن باشید که استقلال با برگرداندن بازی کار بزرگی انجام داد. 

مدافع سابق استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا این تیم می‌تواند به دور دوم صعود کند، گفت: جدا از اینکه استقلال را با این شرایط در مسابقات می‌بینم، سابقه این تیم در لیگ قهرمانان یک پوئن مثبت است، استقلال با همین حربه می‌تواند با انگیزه به میدان برود و خوشبختانه وقتی نیم فصل دوم این تیم وارد لیگ قهرمانان شد، دقیقاً به نقطه اوج‌گیری رسید و بازی با السد را به آن شکل به برتری رسید و مقابل پرسپولیس هم درخشش خوبی داشت. من معتقدم که استقلال تا همین جا هم فوق‌العاده کار کرده و مطمئناً می‌تواند به مرحله بالاتر صعود کند. 

بختیاری‌زاده در خصوص اینکه چرا استقلال در نیمه اول مثل نیمه دوم عملکرد خوبی نداشت، گفت: نباید غافل شد که لوکوموتیو تیم باکیفتی است. استقلال روی دو صحنه غافلگیر شد، ولی وقتی نیمه دوم به زمین رفت، توپ را خوب به گردش درآورد و از حالت حمله بسیار خوب به حالت دفاع و بالعکس برمی‌گشت، من معتقدم 20 دقیقه آخر بازی فوتبال شجاعانه‌ای از استقلال دیدیم و ممکن بود گل دوم را هم دریافت می‌کرد، اما کادر فنی این ریسک را قبول کرد تا استقلال گل تساوی را بزند. 

وی در خصوص اتفاقی که برای امید نورافکن به عنوان یک جوان رخ داد و کادر فنی در دو بازی (بازی لیگ و لیگ قهرمانان) از او استفاده نکرد، گفت: نورافکن جوان است و ممکن است بعضی موارد جوانی کند. بازیکنان جوان، راحت اشتباه می‌کنند، ولی باید قبول کنیم او جزو سرمایه‌ها است و می‌تواند حتی در اروپا بازی کند. نه تنها نورافکن بلکه تمام بازیکنان استقلال باید افتخار کنند که در چنین باشگاهی بازی می‌کنند. آنها باید قدر تک‌تک دقایقی که در این تیم هستند را بدانند و هیچ بازیکنی نمی‌تواند هم رفتار غیرحرفه‌ای داشته باشد و هم در تیم بزرگ بماند. تمام مربیان تیم‌های بزرگ دنیا چنین مسائلی را برنمی‌تابند، ضمن آنکه تصمیم بازی کردن و یا نکردن بازیکن بی‌انضباط برعهده کادر فنی است و همه ارکان باشگاه باید به آن احترام بگذارند. 

انتهای پیام/آ
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری