اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۰۴۷۵

بازیکنان ما قابلیت شکست هر تیمی را دارند

سرمربی تیم فوتبال بنیادکار ازبکستان، گفت:از باشگاه میزبان به خاطر حسن مهمان نوازی آنها تشکر می‌کنم، همیشه در اصفهان شرایط خوبی داشتیم و به خاطر این میزبانی تشکر می‌کنم.
۱۴:۰۰ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| سرگی لوشان در نشست خبری قبل از دیدار مقابل ذوب آهن در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا، گفت: ابتدا از باشگاه میزبان به خاطر حسن مهمان نوازی آنها تشکر می‌کنم. همیشه در اصفهان شرایط خوبی داشتیم و به خاطر این میزبانی تشکر می‌کنم.

وی در مورد اینکه برای صعود نیاز به سه پیروزی دارند و آیا در بازی فردا هجومی بازی می‌کنند، تصریح کرد: به هیچ عنوان زنگ تفریح تیم‌های گروه نخواهیم بود. سه سال قبل دست به جوانگرایی زدیم. در اهداف ما این است که در سال‌های بعد نتایج بهتری بگیریم. در حال حاضر هدفمان کسب نتیجه در مسابقات داخلی است که حدود 70-80 درصد به هدفمان رسیدیم. البته ما می‌خواهیم در لیگ قهرمانان آسیا هم عملکرد خوبی داشتیه باشیم. تیم‌ما خیلی جوان شده به غیر از 5 بازیکن با تجربه سایر نفرات تیم زیر 25 سال هستند و در این شرایط شاید کسب نتایج فوق العاده سخت باشد. در مورد برنامه تیم در بازی فردا هم فعلا نمی‌توانم صحبتی انجام دهم. در روز بازی تاکتیک تیمی‌ ما مشخص خواهد شد و شما می‌بینید که به چه روشی بازی می‌کنیم.

سرمربی بنیاد کار در مورد محرومان و مصدومان تیمش، گفت: با 14 بازیکن و دو گلر به این دیدار آمدیم. یک محروم داریم و دو بازیکن ما مصدوم هستند. با این وجود تیم بسیار خوبی داریم. بازیکنانی که کمتر فرصت حضور در میدان را پیدا کردند این شانس را دارند که فردا بازی کنند.

لوشان در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌ای برای کنترل مهاجمان ذوب آهن دارد، اظهار داشت: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. تلاشی برای اینکه چه نتیجه‌ای رقم بخورد نمی‌کنم. بازیکنان تیم ما جوان و جنگنده هستند و قابلیت این را دارند که هر تیمی را شکست دهند. برای بازی فردا همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین