اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۰۳۵۲

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری میهمان ویژه قهرمانی اروپا

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کشورمان با دعوت رسمی آنتونیو اورسو رئیس کنفدراسیون وزنه‌برداری قاره اروپا میهمان ویژه رقابت دسته 105+ کیلوگرم مسابقات قهرمانی اروپا در کرواسی بود.
۱۷:۰۰ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از فدراسیون وزنه برداری، رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی اروپا در سال 2017 در حالی شب گذشته به میزبانی کشور کرواسی و با درخشش لاشا تالاخادزه، ستاره فوق سنگین گرجستانی‌ها به اتمام رسید که علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کشورمان با دعوت رسمی آنتونیو اورسو، رئیس کنفدراسیون وزنه‌برداری قاره اروپا میهمان ویژه این رقابت بود.

رئیس فدراسیون وزنه برداری کشورمان که به عنوان یکی از نامزدهای کسب کرسی ریاست، دبیرکلی، نایب رییسی و عضویت در هیأت رییسه فدراسیون وزنه برداری جهانی و چهره ای شناخته شده در دنیای وزنه برداری به شمار می‌رود در مراسم اهداء مدال دسته فوق سنگین اروپا نشان طلای این رقابت را به گردن تالاخادزه، رکورددار جدید فوق‌سنگین انداخت.

در این سفر على مرادى ضمن مذاکره با کشورهاى عضو فدراسیون وزنه‌بردارى اروپا، رایزنى‌هاى صمیمانه‌اى را با رییس فدراسیون اروپایى و کاندیداى ریاست فدراسیون جهانى داشت.

در پایان مسابقات قهرمانى اروپا تیم روسیه در بخش مردان و زنان قهرمان شد و تیم‌هاى ترکیه و لهستاندر بخش مردان واوکراین و اسپانیا در بخش زنان عناوین دوم و سوم را بدست آوردند.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین