اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۰۰۶۴
کاپیتان تیم فوتبال استقلال زمینه بازگشت هافبک جوان این تیم را به تمرینات فراهم کرد.
۱۸:۴۵ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| امید نورافکن به خاطر اتفاق های بازی با فولاد از حضور در تمرین استقلال منع شده بود اما او دقایقی پیش به همراه مهدی رحمتی به کمپ حجازی آمد تا تمرینات خود را با این تیم از سر بگیرد.


گفته می شود مهدی رحمتی، خسرو حیدری و امید ابراهیمی وساطت او را پیش منصوریان کرده اند تا بتواند به تمرینات استقلال برگردد و البته سرمربی جوان آبی ها هم به صورت ضمنی با این موضوع موافقت کرده است.


البته زمانی که منصوریان به محل تمرین آمد، مهدی رحمتی سمت سرمربی استقلال و به او گفت: « من با اجازه شما نورافکن را به تمرینات آوردم تا بتواند خود را برای بازی با لوکوموتیو آماده کند. »


منصوریان در جواب گفت که تنها نورافکن در صورتی به تمرینات بر می گردد که امید ابراهیمی، خسرو حیدری و یعقوب کریمی اجازه تمرین کردن به او بدهد و با این شرایط مهدی رحمتی تلاش کرد نظر بزرگترهای تیمش را جلب کند.


رحمتی امروز پیش از آغاز تمرین دقایقی با امید ابراهیمی و خسرو حیدری در گوشه ای زمین صحبت کرد، بعد از این اتفاق حیدری و رحمتی، نورافکن را به رختکن بردند و چند دقیقه با او صحبت کردند و بعد از آن هافبک جوان استقلال وارد زمین تمرین شد و بعد از صحبت با علیرضا منصوریان به تمرینات این تیم برگشت.


نورافکن قرار است استقلال را در سفر به ازبکستان همراهی کند و به احتمال فراوان در بازی با لوکوموتیو در ترکیب ثابت آبی ها به میدان می رود.

 

 

 

 

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری