اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۰۰۰۹

امینی: قرارداد ما با جیوگانیک مشروط است

رئیس فدراسیون قایقرانی اعلام کرد قرارداد ایران با سرمربی رومانیایی روئینگ مشروط و تا بازی‌های آسیایی 2018 است.
۰۴:۴۱ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| غلامرضا امینی در گفت‌وگویی، درباره قرارداد با جیوگانیک برای هدایت تیم‌های ملی روئینگ ایران، اظهار داشت: قراردادها باید یکساله باشد، اما ما با جیوگانیک تا پایان بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا قرارداد بستیم.

وی در پاسخ به این سوال که جیوگانیک قرار است هدایت تیم دختران را هم داشته باشد، یا خیر، خاطرنشان کرد: همان طور که می‌دانید تیم‌های رده‌های مختلف ما هر کدام با یک مربی کار می‌کنند، به عنوان مثال تیم مدال آور دختران ایران با افشین فرزام کار می‌کند، اما جیوگانیک قرار است به عنوان مدیر و سرمربی تیم‌های ملی با ما همکاری داشته باشد.

رئیس فدراسیون قایقرانی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه آیا سرمربی خارجی قولی برای مدال‌آوری به شما داده یا خیر، یادآور شد: قرارداد ما با جیوگانیک مشروط است؛ در صورتی که بتوانیم در بازی‌های آسیایی به موفقیت برسیم، از نظر مالی شرایط ویژه‌ای برای او خواهیم داشت.

امینی در پاسخ به این سوال که برای هدایت تیم بانوان آبهای آرام مربی خارجی جذب می‌کنید یا خیر، گفت: همان طور که می‌دانید مجارستان قطب اصلی قایقرانی است و با جلساتی که با مسئولان فدراسیون این کشور داشتیم قرار شد تا تیم‌های ملی اردوی مشترکی در این کشور داشته باشند به همین دلیل قرار است تیم بزرگسالان مردان و بانوان ایران در آبهای آرام اواخر اردیبهشت برای اردو و شرکت در کاپ جهانی به مجارستان برود. همچنین در نظر داریم برای تیم بانوان از مجارستان مشاور فنی جذب کنیم.

وی درباره امضای تفاهمنامه مالی با وزارت ورزش، عنوان کرد: با کمک وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برنامه‌های ما روی زمین نمانده است. همچنین قبل از پایان سال تفاهمنامه همکاری را با وزارت ورزش امضا کردیم که بودجه ما نسبت به سال قبل 15 درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/ا
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین