اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۹۸۸

نریمان جهان: به آذری بودنم افتخار می‌کنم

در خصوص وضعیتش در تیم تراکتور سازی اظهار کرد: شرایط من در تیم تراکتور خوب است و به طور حتم می‌توانم به این تیم کمک ویژه‌ای در راستای موفقیت تی بکنم.
۱۰:۳۱ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز- وی در ادامه افزود: به تازه‌گی مصدومیت من رفع شده است و خوشحالم‌ از اینکه در ترکیب تیمم توانستم موفق عمل کنم.

 نریمان جهان در مورد کاپیتانی خود گفت: البته بستن بازوبند کاپیتانی در بازی با گسترش فولاد برایم خوش یمن بود زیرا توانستم یک گل به ثمر برسانم.

بازیکن تیم فوتبال تراکتور سازی در خصوص نگاهش به تیم ملی فوتبال کشورمان عنوان کرد: با توجه به اینکه کی‌روش در انتهای فصل گذشته مرا به تیم ملی دعوت کرد با تمام وجود تلاش می‌کنم که بهترین بازی‌‌ها را ارائه داده و نظر وی را برای دعوت به تیم ملی کشورم جلب کنم.

 وی در پاسخ به سوال آیا باز هم بازوبند کاپیتانی را به بازو خواهید بست گفت: افتخاری‌ بود که نصیب من شد ولی حق ایران پوریان  است که بازوبند به وی داده شود زمانی که وی در بازی نبود با اجازه کادر فنی و بازیکنان به من داده می‌شود.

نریمان جهان بیان کرد: من چون آذری هستم حضور در تراکتور برایم افتخار است و به آذری بودن خود می‌بالم.

 بازیکن تیم فوتبال تراکتور سازی  در خصوص روند تیم تصریح کرد: البته با توجه به تغییرات عمده در تراکتور هماهنگی این تیم کمتر بوده است که در بازی‌های بعدی هماهنگی بین بازیکنان بیشتر خواهد شد باید بگویم همه تیم‌ها به این صورت هستند و هفته‌های بعدی منظم‌تر خواهند شد.

بازیکن تیم فوتبال تراکتور سازی با پرداختن به دربی تبریز و گل زنی‌اش در این شهرآورد گفت: همه بازیکنان‌ زحمت کشیدند که اولین برد را در دومین بازی لیگ برتر رقم زدند و از اینکه یکی از گل‌ها به اسم من به ثبت رسید خدا را شکر می‌کنم.

وی در پایان یاد آور شد: ما باید از همین هفته‌ةای نخستین امتیازات را جمع آوری کنیم وگر‌نه در میانه فصل از کورس عقب می‌مانیم و باید  در صورت امتیازات از دست داده بمانیم که به طور حتم در این راستا از هیچ تلاشی فرو گذاری‌ نمی‌کنیم و ضمن موفقیت تیم دل هواداران‌ را شاد می‌کنیم.

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
سایمان
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶
انشاا... تا پایان فصل بازیهای خوبی انجام بدی و به تیم ملی برسی و سال بعد که سرباز نیستی خواهیم دید چقدر تورک و آزربایجانی هستی و به قول خودت آذری بوده و به تراکتوری بودنت افتخار میکنی
اردبیل
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱
آذری نمنه دی ? بیز تورکوک . بیز آذری آددا بیر شئی تانیمیریق آی اوغلان
ایدین
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸
آذری یوخ تورک
ياشار
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱
ضمن احترام به نريمان عزيز بايد از كلمه آذري استفاده نكنيم ؛ چون ما تورك هستيم نه آذري
با تشكر
sahand
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶
به ترک بودنم افتخار می کنم
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴
ما هم آزری هستیم هم تورک زبانمان تورکیست و محل زیستمان آزربایجان ما هرچقدر به تورک بودنمان افتخار میکنیم آنقدر هم به آزربایجانی بودنمان افتخار میکنیم ما تورک آزری هستیم
ماسونی
Netherlands
جمعه ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵
خدایا ما را از شر مافیای فدراسیون حفظ فرما.یاشاسن
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین