اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۹۸۲۸

با این نتیجه برای صعود شانس داریم

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ایران گفت: با برتری مقابل سنگاپور به مسابقات برگشتیم و همه بازیکنان ما بهترین بودند.
۱۷:۳۰ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از AFC، تیم ملی فوتبال بانوان ایران موفق شد در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا در دومین دیدار با نتیجه 6 بر صفر سنگاپور را شکست دهد.

مریم آزمون سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: بعد از آنالیز بازی سنگاپور و سوریه، ما تصمیم گرفتیم سخت کار کنیم به همین دلیل به جای یک یا 2 بازیکن با 3 مهاجمدر زمین حاضر شدیم.

وی افزود: ما نیاز داشتیم تا جایی که امکان داشت گلزن بزنیم. شانس هم با ما یار بود و توانستیم با این پیروزی به مسابقات برگردیم.

سرمربی تیم ملی ایران خاطرنشان کرد: سارا قمی یکی از بهترین بازیکنان ماست، نه فقط او بلکه همه تیم ما امروز بهترین بودند. شما نمی‌دانید امروز چه اتفاقی افتاد و چه چیزی در بازی‌های آینده رخ می‌دهد. بعد از بازی مقابل ویتنام شرایط ما کاملا برای مرحله دوم مشخص خواهد شد.

چن سایینگ سرمربی تیم فوتبال بانوان سنگاپور نیز در این باره اظهار داشت: حریف ما از نظر فیزیکی بسیار قدرتمند و ماهر بود. آنها بسیار خوب بازی کردند و به همه بازیکنان ما هم درس خوبی دادند.

وی ادامه داد: برای بازی بعد مقابل ویتنام دختران ما از نظر روحی باید آماده باشند. آنها به دنبال نتیجه هستند و بازی با این تیم یک چالش خواهد بود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین