اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۹۸۱۱
حسن روشن موفقیت استقلال در نیم‌فصل دوم را تنها به کادر فنی و بازیکنان این تیم مرتبط می‌داند.
۱۵:۰۳ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| پیشکسوت استقلال در خصوص نتایج این تیم در نیم‌فصل دوم اظهار داشت: استقلال خیلی خوب نتیجه گرفته و عملکرد خوبی داشته است. البته این موفقیت تنها در نتیجه تلاش کادر فنی و بازیکنان استقلال است و مدیر عامل و هیئت مدیره باشگاه هیچ نقشی در این زمینه ندارند.

 

روشن در ادامه افزود: هیئت مدیره استقلال نباید خود را در موفقیت این تیم سهیم بداند، چرا که آن‌ها یا به دنبال درگیری و اختلاف نظر با هم بودند یا کار خاصی برای حل مشکلات مالی این تیم نکردند. این موفقیت تنها در نتیجه تلاش کادر فنی و بازیکنان استقلال است.

 

وی در ارتباط با وضعیت نورافکن در استقلال گفت: استقلال باید قدر نورافکن را بداند. او محصول آکادمی استقلال است و باید مورد توجه بیشتر قرار بگیرد. من شنیده‌ام که به او برای فصل بعد مبلغ پایینی پیشنهاد داده‌اند و همین باعث ناراحتی او شده است. این عادت باشگاه استقلال است که به بازیکنان آکادمی خود پایین‌تر پیشنهاد بدهد و بعد برود و بازیکن تیم‌های دیگر را با رقم‌های بیشتر جذب کند.

 

پیشکسوت استقلال در ادامه اعلام کرد: منصوریان باید نورافکن را ببخشد و به او توجه بیشتری کند. حیف است بازیکنی که در آکادمی استقلال بزرگ شده، بخواهد به فراموشی سپرده شود.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین