اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۹۷۶۱

باعث افتخارم است که برای دومین بار به همراه ایران به جام جهانی بروم

مهاجم ملی‌پوش کشورمان گفت: ما در شرایط خوبی قرار داریم و در آستانه صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هستیم و تنها یک برد از ۳ بازی باقی مانده نیاز داریم تا به جام جهانی صعود کنیم.
۱۰:۴۰ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| کریم انصاری‌فرد مهاجم ملی‌پوش کشورمان پس از جشن تولد 27 سالگی‌اش در مصاحبه با سایت نوا اسپورت یونان گفت: پیش از این چندین بار گفته بودم که المپیاکوس یکی از بزرگترین باشگاه‌های اروپا است و بدون شک بهترین باشگاه یونان است و این باعث افتخارم است که در این تیم بازی می‌کنم و می‌توانم برای پیراهن المپیاکوس مبارزه کنم. همیشه تمام تلاشم را برای تیمم انجام می‌دهم و هر چه در توان دارم را برای کمک به المپیاکوس می‌گذارم. از بودنم در این تیم بسیار خوشحال هستم و دوست دارم به بهترین شکل ممکن با باشگاه ادامه دهم.

مهاجم ملی‌پوش کشورمان در ادامه درباره وضعیت تیم ملی ایران برای صعود به جام جهانی 2018 روسیه گفت: ما در شرایط خوبی قرار داریم و در آستانه صعود به جام جهانی 2018 روسیه هستیم. ما تنها یک برد از 3 بازی باقی مانده نیاز داریم تا به جام جهانی صعود کنیم. ما تنها 3 امتیاز نیاز داریم تا بلیت سفر به روسیه را کسب کنیم. این باعث افتخار و شرفم است که برای دومین بار به همراه تیم ملی کشورم به جام جهانی بروم. تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا در این مسابقات موفق باشیم.

انصاری‌فرد در ادامه درباره بازی پلاتانیاس و سرمربی جدیدش گفت: زمانیکه سرمربی جدید المپیاکوس آمد من در اردوی تیم ملی ایران بودم اما دو روز مانده به بازی باپلاتانیاس به تیم ملحق شدم. واقعا وقتی برگشتم دیدم که تیم کاملا برای این بازی مهم و سخت آماده شده است. تمام تلاشم را کردم تا در این بازی مهم به المپیاکوس کمک کنم و خیلی خوب بازی کردیم و اراده برد را داشتیم. تنها در برخی از دقایق بازی تمرکز خود را از دست دادیم ولی خوشبختانه در نهایت موفق شدیم نتیجه مطلوب را کسب کنیم.

مهاجم ایرانی در پایان درباره بازی پیش خود مقابل کورفو گفت: به نظرم بازی بسیار سختی داریم زیرا کورفو تیم بدی نیست. آنها تیم خوبی هستند اما ما در این بازی تمام تلاش خود را می‌کنیم تا 3 امتیاز باز را کسب کنیم تا یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک شویم. به نظرم زمانیکه تیم می‌خواهد قهرمان شود، بازیکنان با احساس و هیجان زده هستند به همین خاطر می‌خواهیم مثل بازی‌های گذشته به جلو پیش برویم تا به هدفمان یعنی قهرمان برسیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین