اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۹۷۰۵

علت باخت به کراوسی ناهماهنگی بین بازیکنان جوان تیم ملی بود

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: ما بازی را مقابل کرواسی خوب شروع نکردیم، علت هم ناهماهنگی بین بازیکنان جوان تیم ملی بود، چون این بازیکنان تا به حال در کنار هم به خصوص در خارج از کشور بازی نکرده‌اند.
۱۸:۰۵ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| سیدمحمد جواد ناظم‌الشریعه در گفت‌وگویی در مورد شرایط تیم ملی که در اردوی کرواسی به سر می برند، اظهار داشت:صبح امروز تمرین سبکی در هتل محل استراحت خود برگزار کردیم و بعد از تمرین ساعت 11 جلسه آنالیز برگزار شد.

وی در باره شکست مقابل کراوسی عنوان کرد: ما بازی را خوب شروع نکردیم، علت هم ناهماهنگی بین بازیکنان جوان تیم ملی بود، چون این بازیکنان تا به حال در کنار هم به خصوص در خارج از کشور بازی نکرده‌اند و هدف ما از مسابقات تدارکاتی مثل این بازی، هماهنگی بیشتر بین بازیکنان است و قطعاً برای رسیدن به هماهنگی نیاز به زمان بیشتری داریم.

سرمربی تیم ملی فوتسال تاکید کرد: تیم ما فقط یک هفته قبل از این مسابقه در اردو بوده و این چنین بازی‌های تدارکاتی می‌تواند قطعاً مفید باشد.

ناظم‌الشریعه همچنین در مورد بازیکنان جوان تیم ملی گفت: روز گذشته بازیکنان جوان در کنار بعضی از بازیکنان باتجربه عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند و هدف ما از بازی دادن این بازیکنان، هماهنگی و آماده کردن این جوانان برای تیم ملی است چون همین جوانان هستند که آینده تیم ملی را رقم می‌زنند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین