اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۹۳۴
در دقایقی از بازی نمی توانستیم نفس بکشیم؛
مدافع کروات پرسپولیس گفت: «دو بازیکن حریف هم باید از زمین اخراج می‌شدند، البته این فقط یک نظر شخصی است نه یک حرف کارشناسی شده.»
۱۱:۱۷ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-لوکا ماریچ هنوز نتوانسته در قلب دفاع پرسپولیس، جایگاه مستحکمی برای خود بسازد و با عملکردی درخشان، هواداران را نسبت به آینده امیدوار کند.

 

اظهارات ماریچ را در ادامه می خوانید:

 

* چرا در اهواز، پرسپولیس تا این حد بد بازی کرد؟

- من با شما مخالف هستم. ما آنقدر هم بد نبودیم. در 30 دقیقه ابتدایی و 15 دقیقه پایانی بازی، فشار خوبی روی حریف گذاشتیم ولی متأسفانه در دقایقی از بازی، دچار اشتباه شدیم. این طور نبود که یک تیم، مدیریت کامل بازی را در دست داشته باشد.

 

* اما استقلال اهواز بهتر و هدفمند‌تر بازی می‌کرد. قبول نداری؟

- آنها چون بازی را برده‌اند، این‌طور به نظر می‌رسد اما پرسپولیس هم بد نبود. ما به دنبال عبور از لایه‌های دفاعی حریف می‌گشتیم ولی استقلال خوزستان در خانه خودش دفاعی و محتاطانه بازی می‌کرد. آنها یک تاکتیک داشتند و توپ‌های‌شان را پشت دفاع ما می‌انداختند که از این را هم به گل رسیدند و بازی را بردند.

 

* این همه اشتباه در خط دفاع پرسپولیس به نظرت طبیعی بود؟

- نه طبیعی نبود اما در فوتبال دنیا بالاخره هر بازیکنی دچار اشتباه می‌شود. مگر می‌توانیم ادعا کنیم هیچ بازیکنی اشتباه نمی‌کند؟ نمی‌خواستیم این اشتباهات را داشته باشیم اما متأسفانه شرایط به گونه‌ای رقم خورد که تعداد اشتباهات فردی افزایش یافت و سه امتیاز را از دست دادیم. یک مسئله دیگر هم تیم را آزار می‌داد.

 

* چه مسئله‌ای؟

- آب و هوای اهواز اصلاً برای ما مناسب نبود. در دقایقی از بازی حتی نمی‌توانستیم نفس بکشیم. وقتی شرایط این طور می‌شود، دیگر نباید انتظار بازی مثل شرایط عادی را داشت. حتی برانکو هم به این موضوع در رختکن اشاره کرده بود. گرمای هوا در اوایل کار و گرد و غبار در اواخر بازی، روی عملکردمان تأثیر منفی گذاشت و متأسفانه به همین علت به سمت شکست رفتیم.

 

* اخراج هادی نوروزی درست بود؟

- من هم مثل باقی بازیکنان نمی‌توانم در مورد تصمیم داور نظر بدهم فقط می‌گویم‌ کاش داور بازی، صبر بیشتری برای دادن کارت از خود نشان می‌داد البته دو بازیکن حریف هم خطاهای سرسختانه‌ای روی بازیکنان‌ ما داشتند که آنها هم باید از زمین اخراج می‌شدند و این فقط یک نظر شخصی است نه یک حرف کارشناسی شده.

 

* فکر می‌کنی پرسپولیس تا چه زمانی بتواند نتایج ناامید‌کننده بگیرد؟

- باید تلاش کنیم در همین هفته مقابل سپاهان که باز هم خارج از خانه برگزار می‌شود، نتیجه کامل بگیریم و خودمان را از وضعیتی که داریم، نجات دهیم. فقط با این کار است که می‌توانیم از فشار شکست و تساوی دو بازی اول خارج شویم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: ماریچ پرسپولیس
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین