اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۹۲۹۷

اعتراض سرپرست پرسپولیس به تصمیم کمیته استیناف

سرپرست تیم پرسپولیس گفت: کمیته استیناف نباید تصمیم لغو محرومیت تماشاگران آبادانی را در این فاصله کوتاه می‌گرفت.
۱۴:۰۸ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| محمود خوردبین پیش از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان گفت: شب گذشته پس از رسیدن ما مقابل هتل ازدحام شدیدی شکل گرفته بود. اعضای تیم حدود 30 دقیقه به حالت حبس در اتوبوس باقی ماندند و در نهایت با همکاری نیروی انتظامی و منطقه آزاد توانستیم وارد هتل شویم.

 

وی تصریح کرد: همه اینها گذشت و امروز (شنبه) در اواخر جلسه هماهنگی بازی اطلاع دادند بازی بدون تماشاگر که از قبل اطلاع رسانی شده بود با حضور تماشاگر برگزار خواهد شد. حتی مسئولان برگزاری این دیدار نگران شدند چرا که تمام برنامه‌های آنها بر اساس برگزاری بازی بدون تماشاگر صورت گرفته بود و هیچ اقدامی در خصوص برگزاری مسابقه با حضور تماشاگر تدارک دیده نشده است.

 

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: حتی مسئولان نیروی انتظامی به ما اعلام کردند برخی نیروهای ما در مرخصی هستند و به نظر می‌رسد این تصمیم مشکل بزرگی را ایجاد کرده است. نمی‌دانم چرا کمیته استیناف در فاصله چند ساعت به شروع این دیدار چنین تصمیمی را اتخاذ کرده است و سه، چهار روز قبل از برگزاری مسابقه این تصمیم را اعلام نکرده است.

 

خوردبین با انتقاد از این تصمیم گفت: در این شرایط تماشاگران ما که امکان حضور در ورزشگاه را نخواهد نداشت و تماشاگران صنعت نفت آبادان نیز از این تصمیم جدید خبر ندارند. کمیته استیناف نباید چنین تصمیمی را در این فاصله کوتاه می‌گرفت و اگر چنین قصدی نیز داشت باید در فاصله چند روز مانده به مسابقه اطلاع رسانی می‌کرد تا ما و مسئولان این شهر امکانات این کار را مهیا می‌کردند.

 

وی عنوان کرد: من در جلسه هماهنگی به مسئولان پلیس و هیئت فوتبال استان آبادان گفتم مسئولیت برگزاری این تصمیم بر عهده خودشان است و اگر خدایی ناکرده اتفاقی بیفتد برعهده آنها است. امیدوارم هیچ اتفاقی نیفتد و بازی به خوبی و خوشی برگزار شود اما معتقدم چنین تصمیمی اشتباه بود.

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین