اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۸۶۷
لوکا ماریچ هنوز نتوانسته در قلب دفاع پرسپولیس، جایگاه مستحکمی برای خود بسازد و با عملکردی درخشان، هواداران را نسبت به آینده امیدوار کند.
۱۲:۳۶ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-صحبتهای وی را در ادامه بخوانید:

 چرا در اهواز، پرسپوليس تا اين حد بد بازي كرد؟
من با شما مخالف هستم. ما آنقدر هم بد نبوديم. در ۳۰ دقيقه ابتدايي و ۱۵ دقيقه پاياني بازي، فشار خوبي روي حريف گذاشتيم ولي متأسفانه در دقايقي از بازي، دچار اشتباه شديم. اين طور نبود كه يك تيم، مديريت كامل بازي را در دست داشته باشد.

اما استقلال اهواز بهتر و هدفمند‌تر بازي مي‌كرد. قبول نداري؟
آنها چون بازي را برده‌اند، اين‌طور به نظر مي‌رسد اما پرسپوليس هم بد نبود. ما به دنبال عبور از لايه‌هاي دفاعي حريف مي‌گشتيم ولي استقلال خوزستان در خانه خودش دفاعي و محتاطانه بازي مي‌كرد. آنها يك تاكتيك داشتند و توپ‌هاي‌شان را پشت دفاع ما مي‌انداختند كه از اين را هم به گل رسيدند و بازي را بردند.

اين همه اشتباه در خط دفاع پرسپوليس به نظرت طبيعي بود؟
نه طبيعي نبود اما در فوتبال دنيا بالاخره هر بازيكني دچار اشتباه مي‌شود. مگر مي‌توانيم ادعا كنيم هيچ بازيكني اشتباه نمي‌كند؟ نمي‌خواستيم اين اشتباهات را داشته باشيم اما متأسفانه شرايط به گونه‌اي رقم خورد كه تعداد اشتباهات فردي افزايش يافت و سه امتياز را از دست داديم. يك مسئله ديگر هم تيم را آزار مي‌داد.

چه مسئله‌اي؟
آب و هواي اهواز اصلاً براي ما مناسب نبود. در دقايقي از بازي حتي نمي‌توانستيم نفس بكشيم. وقتي شرايط اين طور مي‌شود، ديگر نبايد انتظار بازي مثل شرايط عادي را داشت. حتي برانكو هم به اين موضوع در رختكن اشاره كرده بود. گرماي هوا در اوايل كار و گرد و غبار در اواخر بازي، روي عملكردمان تأثير منفي گذاشت و متأسفانه به همين علت به سمت شكست رفتيم.

اخراج هادي نوروزي درست بود؟
من هم مثل باقي بازيكنان نمي‌توانم در مورد تصميم داور نظر بدهم فقط مي‌گويم‌ كاش داور بازي، صبر بيشتري براي دادن كارت از خود نشان مي‌داد البته دو بازيكن حريف هم خطاهاي سرسختانه‌اي روي بازيكنان‌ ما داشتند كه آنها هم بايد از زمين اخراج مي‌شدند و اين فقط يك نظر شخصي است نه يك حرف كارشناسي شده.

فكر مي‌كني پرسپوليس تا چه زماني بتواند نتايج نااميد‌كننده بگيرد؟
بايد تلاش كنيم در همين هفته مقابل سپاهان كه باز هم خارج از خانه برگزار مي‌شود، نتيجه كامل بگيريم و خودمان را از وضعيتي كه داريم، نجات دهيم. فقط با اين كار است كه مي‌توانيم از فشار شكست و تساوي دو بازي اول خارج شويم.

 

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: پرسپولیس ماریچ
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین