اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۸۱۶۵
رئیس فدراسیون کشتی از طرف جامعه بزرگ کشتی از وزیر ورزش و جوانان به دلیل همکاری برای برگزاری جام‌های جهانی کشتی آزاد و فرنگی در شهرهای کرمانشاه و آبادان قدردانی کرد.
۱۷:۵۰ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| به نقل از فدراسیون کشتی، متن پیام تشکر رسول خادم به شرح زیر است:

میزبانی شایسته رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد و فرنگی همراه با مهمان نوازی صمیمانه مردم فهیم و ورزش دوست استان‌های کرمانشاه و خوزستان، خاطره خوشی را برای قهرمانان خارجی شرکت کننده در این مسابقات و علاقمندان به ورزش ملی کشور به یادگار گذاشت.

بدینوسیله از طرف جامعه بزرگ کشتی از جنابعالی جهت همکاری و ایجاد تعاملات مناسب با مسئولان محترم استان‌های کرمانشاه و خوزستان برای برگزاری باشکوه این مسابقات قدردانی می‌نمایم.

بی شک حمایت های جنابعالی از ورزش ملی کشور مایه دلگرمی جامعه پر افتخار کشتی است.

قدردانی فدراسیون کشتی از استاندار خوزستان و مدیرعامل منطقه آزاد اروند

فدراسیون کشتی از تلاش‌های استاندار خوزستان جهت برگزاری رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی تقدیر کرد.

متن تقدیر فدراسیون کشتی به جهت تلاش و حمایت‌های غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان برای برگزاری این رقابت‌ها به شرح زیر است:

حرکت ماندگار بزرگمردانی چون شما، در حمایت بی دریغ از فرزندان برومند این خاک جاوید، جایگاهی بسی رفیع، در ذهن و قلب این مردم پاک آئین دارد.

ضمن پاسداشت همت بی همتایتان و آرزوی سربلندی و موفقیت برای جنابعالی، بدینوسیله از  شما برادر گرانقدر، جهت برگزاری "سی و پنجمین دوره رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی"  که روزهای 26 و 27 اسفندماه ماه 1395 در سالن کوثر  شهر آبادان برگزار شد، قدردانی می‌نماید.

همچنین فدراسیون کشتی در پیامی از اسماعیل زمانی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند به دلیل همکاری شایسته در برگزاری رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی در شهر آبادان قدرانی کرد.

فدراسیون کشتی همچنین از تلاش و زحمات مسئولان امنیتی و انتظامی استان خوزستان برای نظم و امنیت مناسب این رقابت‌ها، شهبازی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهر آبادان و افشین حیدری، مدیرکل ورزش و جوانان، جهت برگزاری رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی تقدیر و تشکر می‌نماید.

رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی با حضور 8 تیم برتر کشتی دنیا، روزهای 26 و 27 اسفندماه در سالن کوثر شهر آبادان برگزار شد.

انتهای پیام/ر
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری