اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۸۶۱

حریفان قدرتمندی در گروه‌مان هستند

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان، گفت: تیم ملی جوانان ایران کار بسیار مشکلی در رقابت‌های جام جهانی آسیا در پیش دارد.
۱۵:۱۰ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال،‌ قرعه کشی جام جهانی فوتبال 2017 جوانان امروز در کره جنوبی برگزار شد که ایران با پرتغال،کاستاریکا و زامبیا همگروه شد.

امیرحسین پیروانی، سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان درباره تیم‌های همگروه جوانان ایران گفت: شاید در نگاه اول گروه ما آسان بنظر برسد ولی اگر بصورت دقیق بخواهیم بررسی کنیم می بینیم که اتفاقا کار بسیار مشکلی را پیش روی خود داریم. پرتغال همواره جز تیم‌های برتر جهان در رده پایه بوده و به کارخانه بازیکن سازی معروف است و از دیرباز همواره بازیکنان مطرحی را به فوتبال جهان معرفی کرده است.


وی افزود: کاستاریکا تیمی قدرتی در آمریکای مرکزی و حوزه دریای کارائیب است. کشوری که نشان داده پیشرفت چشمگیری داشته و در جام جهانی گذشته می‌رفت تا شگفتی آفرین شود. زامبیا هم از تیم‌های قدرتی آفریقاست و دو سال قبل شاهد بودیم که تیم ملی این کشور در حضور بزرگان قاره سیاه توانست به مقام قهرمانی جام ملت های آفریقا دست پیدا کند.

وی در پایان گفت: اما با همه این تفاسیر از همین جا این قول را به تمام هموطنانم می‌دهم که تیم ایران با نمایشی خیره کننده از نام و پرچم کشور در این رقابت‌ها دفاع کرده و ان‌شاءالله با ارایه بازی هایی منسجم بتوانیم با صعود به مراحل بالاتر دل ایرانیان عزیز را شاد کنیم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین