اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۷۸

نقش پررنگ‌ یک دلال در دروازه‌ پرسپولیس!/ایمان صادقي انتخاب برانكو نبود

ایمان صادقی بازهم گل بد خورد تا برانکو ایوانکوویچ به دوستان و نزدیکانش بگوید من این دروازه‌بان را نمی‌خواستم و صادقی انتخاب من نبود!
۱۲:۱۰ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-برانكو اگرچه براي اينكه مطالبات خود را سر وقت بگيرد، دلخوري‌اش از نحوه يارگيري پرسپوليس را علني نمي‌كند و به قول خودش در ظرفي كه از آن غذا مي‌خورد، آب دهان نمي‌اندازد (!) اما گويا او كه بعد از گاف بزرگ ايمان صادقي مقابل پديده، به دوستانش گفته بود انتخاب من وحيد طالب‌لو بود و اگر طالب‌لو به پرسپوليس مي‌آمد، اين مشكلات را نداشتيم، اين بار هم در واكنش به سوتي صادقي، گفته باشگاه صادقي را به من تحميل كرد. البته برخي منابع آگاه حرف برانكو را تأييد مي‌كنند.

به ادعاي اين اشخاص كه از نحوه يارگيري پرسپوليس اطلاع دارند صادقي را يكي از دلالان كه به وزارت ورزش هم رفت و آمد دارد، به پرسپوليس معرفي كرد و برانكو كه ابتدا تمايل داشت طالب‌لو را بگيرد و بعد از آن سراغ ساير گزينه‌ها رفت تا لحظه آخر هم راضي به جذب صادقي نبود اما در نهايت برانكو در اين ماجرا هم مثل داستان جذب محسن مسلمان يا حذف حميد علي‌عسگري كوتاه آمد. اين وسط گناهي متوجه ايمان صادقي نيست. او به پرسپوليس آمده تا مجموعه سرخ سكوي جهش و پرتابش باشد اما آيا آن دلال به ظاهر محترم كه با برخي تصميم‌سازان مجموعه سرخ ارتباط دارد هم بي‌تقصير است؟!

آيا واقعاً صادقي تحميلي است؟!
برانكو هم برانكوي قديم!
آدم‌هاي عاقل هرگز از يك سوراخ دو بار گزيده نمي‌شوند، مگر اينكه دست و بال‌شان بسته باشد و چاره‌اي جز تكرار كاري كه قبلاً جواب منفي داده، نداشته باشند. پرسپوليس هم الان حكم همان عاقلي را دارد كه دست و بالش بسته است... پرسپوليس هفته اول از ايمان صادقي گزيده شد...؛ دروازه‌باني كه از ملوان به پرسپوليس آمد، گل مفت خورد و پرسپوليس مقابل پديده در آزادي به مساوي قناعت كرد... عقل و منطق حكم مي‌كرد صادقي در اهواز بازي نكند اما دست و بال برانكو بسته بود تا صادقي بازي كند و باز هم گل بد بخورد... تا محروميت سوشا تمام نشود، پرسپوليس ناچار است بازهم به صادقي اعتماد كند اما سؤال اينجاست كه چرا پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات دروازه‌بان مطمئن‌تري به خدمت نگرفت؟!

اينكه الان برانكو بگويد ايمان صادقي به او تحميل شده، اصلاً منطقي نيست... برانكو اگر واقعاً از لحاظ فني اعتقادي به صادقي نداشت، بايد سفت و سخت مي‌ايستاد و مانع جذب اين دروازه‌بان مي‌شد. وقتي پرسپوليس روي خط ناكامي باشد، هيچ‌كس حرف‌هاي برانكو در مورد تحميل بازيكن را جدي نمي‌گيرد و هواداران پرسپوليس هم قطعاً با خودشان مي‌گويند برانكو به عنوان يك سرمربي حرفه‌اي بايد قاطع‌تر برخورد مي‌كرد. يادش به خير آن برانكويي كه قاطع بود و زير بار حرف زور نمي‌رفت!

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: پرسپولیس صادقی
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین