اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۷۳۷
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: اگر قرار باشد به خاطر مصاحبه کردن جریمه شویم، برخی باید از کشور خارج شوند.
۱۵:۵۰ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| علیرضا منصوریان بعد از بازی در جمع خبرنگاران گفت: قبل از بازی شب‌های بدی را سپری می‌کردم چون هیچ جای دنیا این قدر مصاحبه نمی‌کنند. در نیم فصل به بازیکنان گفتم پول نیست و هر کس می‌خواهد برود اما همه آنها ماندند. من سعی می‌کنم اسم کسی را نیاورم اما شاید آنها می‌خواهند اسم‌شان را بیاوریم تا شاید برایشان تبلیغ شود. از وزیر ورزش می‌خواهم تا به این مسائل ورود کند چون دیگر خسته شده‌ایم.

وی ادامه داد: رسانه‌ها صبح نوشته بودند که جریمه شده‌ایم اما بابت چه چیزی؟ مگر می‌شود؟ اگر قرار بود به خاطر مصاحبه جریمه شویم، برخی باید از ایران اخراج می‌شدند. ما فقط آرامش می‌خواهیم.

منصوریان درباره اینکه چطور در پرسپولیس این مشکلات وجود ندارد گفت: رمز موفقیت در پرسپولیس این است که همه دنبال تیم هستند اما آماتور بودن مجموعه ما را می‌رساند که ظهر مسابقه با مصاحبه بازیکنان را بهم می‌ریزند و آنها را به چالش می‌برند. جالب است بدانید که دریافتی بهنام برزای 160- درصد است.

وی در باره صحبت‌های رحمتی گفت: آنها هم ظرفیتی دارند و خسته می‌شوند چون جوانان‌مان گلایه‌های زیادی را به آنها کرده‌اند. ما از اول هم مشکل مالی داشتیم اما الان هم بی‌احترامی به آن اضافه شده است.

سرمربی استقلال درباره حمایت افشارزاده از وی گفت: از افشارزاده تشکر می‌کنم که باعث آمدن من به استقلال شد اما امروز افتخاری روزهای سختی را سپری می‌کند. من می‌خواهم به مهدی تاج پیشنهاد بدهم که هر تیمی می‌خواهد بازی کند، برای فصل آینده از تیم‌ها گارانتی بانکی بگیرند تا این مشکلات مالی به وجود نیاید.

وی در پایان درباره اینکه آیا استقلال نمی‌خواهد که مثل پرسپولیس شماره حساب اعلام کند گفت: دو تیم همه چیزشان مثل هم است. یکی از طرح‌های ما این است که کمک بگیریم که در حال بررسی این موضوع هستیم. طاهری هم حتماً گیر کرده و مجبور شده که کمک بگیرد.

انتهای پیام/ر
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری