اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۶۹۸

بازبینی فیلم می‌تواند مشکلات زیاد داوری را حل کند

ریاست کمیته برگزاری لالیگا گفت: فوتبال رشد و تغییر کرده اما داوران هرگز. در چنین شرایطی استفاده از فیلم و بازبینی بازی در لحظه می تواند مشکلات داوری را حل کند.
۱۱:۱۰ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| تباس ریاست لالیگا در نشست خبری خود ضمن اشاره به داوری عجیب و بسیار تاسف برانگیز آیتکین در بازی بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن گفت: چون اسپانیایی هستم نباید چشمم را به روی یک حقیقت ببندم، به هر حال اگر قضاوت آیتکین اشتباه نداشت، بارسلونا به این راحتی در نیوکمپ دست به این کار بزرگ نمی‌زد. دو پنالتی واضح برای طرف فرانسوی گرفته نشد و پنالتی گرفته شده برای بارسلونا هم هرگز پنالتی نبود.

وی ادامه داد: به هر حال خوشحالیم که نماینده اسپانیا به مرحله بعدی صعود کرده اما این اصل موضوع را به فراموشی نمی‌سپارد. مشکلات داوران بسیار زیاد است، فوتبال رشد و تغییر کرده اما داوران هرگز. فوتبال سریع‌تر شده اما داوران همان داوران همیشگی هستند. خطای انسانی هم حدی دارد، مثل این است که کارگ خط تولید یک اتومبیل اشتباه کند و باعث مرگ یک شهروند در هنگام رانندگی شود و سپس بگوییم که خطای انسانی همیشه هست. نباید باشد، هزینه نجومی در یک باشگاه البته از جان یک انسان ارزشمندتر نیست اما آنقدرها هم بی ارزش نیست که یک داور بیاید و آن را به باید بدهد.

تباس فزود: بازبینی فیلم می‌تواند مشکلات زیاد داوری را حل کند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین