اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۵۸۷

جنگ پنهانی در استقلال/ دو ستاره آبی ها در آستانه فسخ قرارداد

هیات مدیره باشگاه استقلال پرونده بازیکنان و مربیانی که علیه مدیریت باشگاه صحبت کردند را به کمیته انضباطی ارجاع داد.
۱۴:۴۴ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| در یکی، 2 هفته اخیر بحث مشکلات مالی در استقلال به اوج خود رسیده، تا جایی که بازیکنان این تیم یک هفته تمرین نکردند و بدون حتی یک جلسه تمرین در ورزشگاه ازادی به مصاف سایپا رفتند.

آبی پوشان در این مدت با برخورد تند یک عضو هیات مدیره مواجه شدند که اعلام کرد بازیکنان بی جهت اعتراض می کنند و از سوی چند نفر تهدید شده اند.

در این چند روز نفراتی چون کاوه رضایی، مهدی رحمتی، بهنام برزای و حتی خود علیرضا منصوریان علیه حسن زمانی و مدیریت باشگاه استقلال مصاحبه کردند.

در آخرین جلسه هیات مدیره استقلال در سال 95 بحث پیرامون این مساله بالا گرفت. حسن زمانی که فعلا در رسانه ها سکوت کرده، به شدت از این مساله ابراز ناراحتی کرد و سایر اعضای هیات مدیره نیز تقریبا از او حمایت کردند، اگرچه اختلاف نظرهایی نیز وجود داشت.

با این حال در نهایت هیات مدیره تصمیم گرفت پرونده چند بازیکن و مربی استقلال را به خاطر مصاحبه علیه کادرفنی به کمیته انضباطی باشگاه ارسال کند. البته در تماسی که خبرنگاری با محسن بزرگی، رئیس کمیته انضباطی باشگاه استقلال داشت، وی حاضر به پاسخگویی در این باره نشد و گفت: من این خبر را نه تایید می کنم و نه تکذیب!

در هر صورت طبق اطلاعات به دست آمده، در قرارداد اکثر بازیکنان استقلال بندی وجود دارد که آنها را از مصاحبه علیه کادرفنی و باشگاه منع می کند. جریمه در نظر گرفته شده برای مصاحبه علیه باشگاه حتی ممکن است تا فسخ قرارداد هم باشد!

باید دید در پایان، جنگ پنهان هیات مدیره و بازیکنان و مربیان استقلال به کجا می رسد. این در حالی است که مهدی رحمتی تهدید کرده امروز بازیکنان استقلال بعد از بازی با لوکوموتیو دست به افشاگری خواهند زد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین