اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۵۷۱
چندان عجیب نیست که اخبار جلسات هیات مدیره استقلال به بیرون درز پیدا کند و ابتدا به‌عنوان گفته‌ها و شنیده‌ها در رسانه‌ها پخش شود و بعد از آن هم به‌عنوان مصوبه از سوی مدیرعامل مطرح گردد.
۱۴:۴۰ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| چندان عجیب نیست که اخبار جلسات هیات مدیره استقلال به بیرون درز پیدا کند و ابتدا به‌عنوان گفته‌ها و شنیده‌ها در رسانه‌ها پخش شود و بعد از آن هم به‌عنوان مصوبه از سوی مدیرعامل مطرح گردد. با توجه به اینکه این روزها زمانی با مصاحبه‌های خود باعث اعتصاب و اعتراض بازیکنان استقلال شده است نباید غیر از این هم انتظار داشت که اعضای هیات مدیره برای مصون نگه داشتن وجهه و اعتبار خود مصوباتی جدید را علیه بازیکنان مطرح کنند.
دیروز در فضای مجازی و رسانه‌ها این خبر پخش شد که کاوه رضایی و بهنام برزای با جریمه ده درصدی به خاطر مصاحبه‌های خود علیه زمانی روبه‌رو می‌شوند. وقتی این خبر را در کنار مصاحبه کوتاه افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گذاریم، به‌عنوان مثال بعد از پایان جلسه شنبه شب هیات مدیره که می‌گوید: «بازیکنان باید به تعهدات قراردادی خود پایبند باشند» یا « این جور حرکات عواقب بدی دارد» ناخودآگاه این تصور به‌وجود می‌آید که اعضای هیات مدیره در این جلسات تصمیماتی می‌گیرند تا جلوی اعتصاب‌های بازیکنان و تمرین نکردن آنها را با جریمه‌های متوالی و ناگهانی بگیرند.
 این شایعات با رضایی و برزای شروع می‌شود و بعید نیست که متوجه منصوریان، رحمتی و دیگر بازیکنان هم بشود و تنها به این دلیل که بازی مهم امروز مقابل لکوموتیو انجام می‌شود این اخبار را تنها در حد شایعه در فضای مجازی منتشر می‌کنند تا ابتدا بازخورد این نوع خبرها در اردوی استقلال را ببینند و بعد از آن تصمیم قاطعی بگیرند. همانطور که چندین بار به بازیکنان استقلال به طور تلویحی گفته‌اند به دلیل حذف از جام حذفی ده درصد جریمه خواهند شد.
اما اینکه حسن زمانی علیه کاوه رضایی به خاطر مصاحبه تندش چنین موضعی بگیرد عجیب نخواهد بود. سه ماه قبل که کاوه رضایی به دلیل پرداخت نشدن مطالبات خود درخواست فسخ قرارداد داده بود، زمانی هم مصاحبه کرد و تمام این اتفاقات را متوجه مدیربرنامه کاوه کرد که او باعث انتشار این خبر منفی شده و به دلیل اینکه او اصول اولیه قرارداد‌ها را هم نمی‌دانست دستور منع ورود مدیربرنامه‌های کاوه رضایی را داد .
 افتخاری هم از این تصمیم حمایت کرد اما اینها فقط در ظاهر ماجرا بود چرا که پرونده‌های استقلال در فیفا (به جز پرونده عادل شیحی) در دست وکیلی بود که توسط همین شخص به استقلال معرفی شده بود و در حقیقت وکیل حقوقی خارجی کاوه رضایی هم محسوب می‌شود. او با جلسات متوالی در باشگاه استقلال و یا تلفنی و حتی جلساتی در دبی توانست طی ده ماه اخیر خطر محرومیت و کسر امتیاز را از سر استقلال بردارد و فیفا تمام پرونده‌های این باشگاه را به حالت تعلیق در بیاورد.
امروز که استقلال از محرومیت‌های فیفا دور شده است برای هیات مدیره فرصت خوبی است تا جلوی مهاجم تازه وارد و گاهی عصبانی خود را با جریمه‌های متوالی بگیرد.البته اینها فقط در حد اخبار حاشیه‌ای مطرح می‌شود ولی در فوتبالی که هر روز اخبار جدید و جالبی تولید می‌کند نمی‌تواند چندان عجیب باشد.

منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری