اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۴۶۷

سطح فوتبال پرسپولیس از الریان قطر بالاتر است

مربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس،گفت: پرسپولیس در دیدار مقابل الریان قطر شانس بیشتری برای پیروزی دارد زیرا سطح فوتبال این تیم بسیار بالاتر از رقبای خود در گروهش است.
۲۰:۰۰ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| رضا ترابیان درخصوص دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و الریان در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: پرسپولیس از لحاظ روحی و فیزیکی شرایط بسیار خوبی دارد و در بازی های لیگ برتر به غیر از شهرآورد پایتخت، ثابت کرده که از آمادگی بالایی برخوردار است.


مربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس در مقابل الریان شانس زیادی برای پیروزی دارد زیرا از نظر فنی کاملا برتر از حریف است. عملکرد خوب این تیم در مقابل دو تیم عربی دیگر( الهلال عربستان و الوحده امارات) نشان داد سطح فوتبال ایران از کشورهایی چون قطر، امارات و عربستان بسیار بالاتر است.


ترابیان ادامه داد: با این شرایط پرسپولیس در لیگ قهرمانان می تواند از گروه خود صعود کرده و حتی این تیم مدعی کسب مقام در این رقابت ها است.


بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس،گفت: به طور قطع در مرحله بعدی با اضافه شدن بازیکنان جدید پرسپولیس، این تیم شرایط متفاوتی خواهد داشت.


وی درخصوص نقاط قوت پرسپولیس، اظهار کرد: پرسپولیس در تمامی خطوط بسیار خوب نشان داده است اما نقطه قوت این تیم در خط هافبک است.


ترابیان خاطرنشان کرد: دلیل اصلی موفقیت های پرسپولیس در این فصل وجود برانکو ایوانکوویچ بر روی نیمکت این تیم است که توانسته هم از لحاظ روحی و هم از لحاظ فنی در تیم موفق عمل کند. یکی دیگر از نقاط قوت این فصل پرسپولیس، دوری این تیم از حاشیه ها بوده است.


وی با تمجید از عملکرد فنی بازیکنان پرسپولیس در فصل جاری لیگ برتر، اظهار کرد: پرسپولیس در این فصل با ارایه بازی های زیبا کلاس لیگ ما را بالا برده است.


مربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص شانس این تیم برای قهرمانی در لیگ برتر، گفت: در شرایط فعلی شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر بسیار بیشتر از دیگر تیم ها است.


وی درخصوص اختلاف نظر برانکو و کی روش، اظهار کرد: مربیان بزرگ و صاحب نام وقتی وارد فوتبال ما می شوند باید خیلی حرفه ایی تر رفتار کنند و بدانند این رفتار ها فقط باعث تخریب شخصیت آنها می شود.


تیم فوتبال پرسپولیس سه شنبه 24 اسفند ماه در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در دوحه قطر به مصاف الریان می رود.


پرسپولیس در دو دیدار گذشته خود با الهلال عربستان به تساوی دست یافت و مقابل الوحده امارات به پیروزی رسیده و با 4 امتیاز هم امتیاز با الهلال در رتبه دوم قرار گرفته است.


پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال کشور نیز با 56 امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین