اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۳۹۹
فوتبال ساحلی ایران در ۵ سال گذشته رشد و پیشرفت چشمگیری داشته و از همان ابتدا بدون هیچ حاشیه‌ای همواره افتخارات متعددی به نام ایران در عرصه‌های جهانی رقم زده است.
۱۴:۰۰ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان که با صعود به فینال رقابت‌های فوتبال ساحلی آسیا جواز حضور در جام جهانی 2017 باهاما را کسب کرده بود در دیدار نهایی این رقابت‌ها مقابل امارات علاوه بر کسب برتری و فتح جام قهرمانی، موفق شد تمام عناوین فردی و تیمی مسابقات را نیز در حضور دبیرکل AFC به نام خود بزند؛ از کسب عنوان تیمی بازی جوانمردانه این دوره از رقابت‌ها تا کسب عنوان برترین بازیکن فنی و آقای گل رقابت‌ها.

فوتبال ساحلی ایران در 5 سال گذشته رشد و پیشرفت چشمگیری داشته و از همان ابتدا بدون هیچ حاشیه‌ای همواره افتخارات متعددی به نام ایران در عرصه‌های جهانی رقم زده است، هرچند که در این مدت هیچگاه موفقیت‌ها و قهرمانی‌های این تیم آن طور که باید و شاید به چشم مسئولان امر نیامده و همواره زیر سایه تیم‌های دیگر به خصوص تیم ملی فوتبال بزرگسالان قرار گرفته است.

این در حالی است که طی این سال‌ها ملی‌پوشان فوتبال ساحلی نه مانند دیگر تیم های ملی دریافت‌های مالی زیادی داشته‌اند و نه پاداش قهرمانی های آنها به موقع پرداخت شده است و شاید همین موضوع به خوبی نشاندهنده تفاوت بین این رشته نوپاتر نسبت به سایر تیم‌های ملی در فدراسیون فوتبال باشد.

در این بین هنوز گلایه‌های پیمان حسینی بعد از بازگشت این تیم از رقابت‌های جام بین قاره‌ای امارات نزد نصرالله سجادی در همان فرودگاه را به یاد داریم و چه بسا هنوز هم قول‌ها و وعده‌های عملی نشده وجود داشته باشد که حتماً هم وجود دارد.

قهرمانی روز گذشته ساحلی بازان بازخوردهای زیادی از سوی afc و fifa به همراه داشته و پیام‌های تبریک مسئولان سیاسی و ورزشی کشور را نیز به دنبال داشته است و این در حالی است که به نظر می‌رسد حالا وقت آن رسیده تا تمام مسئولانی که از افتخارآفرینی‌های ملی پوشان ساحلی ایران خوشحال می‌شوند، قدم به میدان عمل گذاشته و در حمایت از آنها اقدامات ویژه حمایتی انجام دهند.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران، قهرمان بلامنازع آسیا و یکی از پدیده‌های فوتبال ساحلی دنیا که طی این سال‌ها همواره تنه به تنه تیم‌های بزرگ دنیا زده است؛ با کمترین دریافتی و بدون هیچ چشمداشت مالی در این سال‌ها از آبروی فوتبال ساحلی ایران در ابعاد بین‌المللی تمام قد دفاع کرده و با توجه به پیش رو بودن مسابقات جام جهانی، با توجه به اینکه این تیم از نظر برنامه‌ریزی و مسائل فنی کم‌نقص به نظر می‌رسد، شارژ روحی، حمایت و دریافت پاداش‌های متناسب با افتخارآفرینی های خود تنها راه موجود برای پشتیبانی از تیم به نظر می‌رسد؛ به خصوص پشتیبانی از سوی وزارت ورزش که با آمدن وزیر جدید دوران جدیدی از حمایت‌ها را آغاز کرده است.

تیم ملی فوتبال ساحلی فردا ساعت 4 صبح به کشور باز می‌گردد و اولین قدم برای حمایت از آنها حضور پر شور مسئولان است.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری