اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۳۸۷

رجزخوانی قطری‌ها برای بازی برابر ایران

مدافع غنایی الاصل تیم‌ملی قطر پیش از دیدار با ایران گفت: امیدوارم قطر در دیدار مقابل ایران نتیجه مطلوب را بگیرد تا شانس صعود را جام جهانی را داشته باشد.
۱۲:۴۰ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| سرمربی قطر شب گذشته تمریناتش را پیش از دیدار با ایران در بازی برگشت مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه پیگیری کرد که در این تمرینات 13 بازیکن ملی‌پوش لخویا و الریان به خاطر حضور در لیگ قهرمانان آسیا به همراه باشگاه‌های خود غایب بودند.

محمد کاسولا، مدافع غنایی الاصل تیم‌ملی قطر گفت: تمام تلاشم را می‌کنم تا خود را برای بازی با ایران آماده کنم. دیدار با ایران برای ادامه مسیر عنابی در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه بسیار مهم و حیاتی است. شانس قطر برای راه یابی به جام جهانی کماکان پابرجاست. بازی دوستانه با آذربایجام برای ما بسیار مفید و موثر بود.

وی افزود: امیدوارم قطر در دیدار مقابل ایران نتیجه مطلوب را بگیرد تا شانس صعود را جام جهانی را داشته باشد. بازیکنان در این بازی تمام سعی خود را می‌کنند تا بهترین نتیجه را کسب کنند.

مشعل عبدالله، هافبک عنابی نیز درباره دیدار با ایران گفت: بازی دوستانه اخیر ما مقابل آذربایجان مفید بود. در این بازی تمام سعی خود را کردیم تا بهترین استفاده را داشته باشیم تا برای دیدار با ایران آماده شویم و بتوانیم نتیجه مطلوب را بگیریم تا شانس صعود به جام جهانی را داشته باشیم.

وی افزود: درک می‌کنیم بازی با ایران بسیار سخت و مهم است. از این شانس خود برای صعود به جام جهانی نهایت استفاده را خواهیم کرد تا بتوانیم نتیجه مطلوب را کسب کنیم. تمام سعی خود را می‌کنیم که بهترین عملکرد را داشته باشیم تا بتوانیم به پیروزی برسیم و شانس راه یابی به جام جهانی را از دست ندهیم.

انتهای پیام/س

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین