اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۳۶
مدافع تیم استقلال گفت: چمن ورزشگاه آزادی خیلی بازیکنان ما را خسته کرد و باید برای بازی‌های بعد کوتاه‌تر شود.
۰۰:۵۲ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-خسرو حیدری پس از برتری 2 بر صفر استقلال مقابل ملوان در جمع خبرنگاران درباره گلی که مردود اعلام شد گفت: فکر نمی‌کنم قبل از آن صحنه مرتکب خطای هند شده باشم چون توپ به سینه‌ام برخورد کرد. پس از آن صحنه نیز فکر می‌کنم بازیکن ملوان روی من مرتکب خطا شد اما توپ در اختیار محسن کریمی قرار گرفت که او دروازه ملوان را باز کرد. فکر می‌کنم برخلاف نظر داور بازی گل ما سالم بود. باز هم باید کارشناسان داروی در این خصوص نظر بدهند.

وی در خصوص عملکرد استقلال اظهار داشت: بازیکنان ما بازی روان و خوبی را به نمایش گذاشتند. نکته مهم این بود که چمن ورزشگاه کمی بلند بود و باید برای بازی‌های بعد کوتاه‌تر شود تا بازیکنان ما راحت‌تر بازی کنند.

مدافع استقلال در خصوص پاس گلی که داد، خاطرنشان کرد: در بازی اول استقلال مقابل سیاه جامگان نبودم به همین دلیل برای این بازی خیلی انگیزه داشتم تا ضمن ارائه بازی خوب مثمرثمر باشم. در نیمه دوم با مظلومی هماهنگ کرده بودم که تعویض شوم.

حیدری تأکید کرد: متأسفانه چمن ورزشگاه آزادی بازیکنان ما را خیلی خسته کرده بود. در نیمه اول ما خیلی روی دروازه ملوان فشار آوردیم و این موضوع باعث شد در 15 دقیقه ابتدایی بازیکنان ما از نظر بدنی افت کنند اما بعد از آن به بازی برگشتیم.

وی در خصوص استقبال هواداران استقلال از این بازی گفت: تماشاگران استقلال همیشه به ما لطف داشتند. با توجه به اینکه اولین بازی ما در خانه بود هواداران به ورزشگاه آمدند تا عملکرد تیم خود را ببینند. خوشبختانه هم خوب بازی کردیم و هم بازی را بردیم.

مدافع - هافبک استقلال در خصوص شادی که پس از گل بازیکنان استقلال انجام دادند گفت: با بازیکنان تیم هماهنگ کرده بودیم هر زمان گل زدیم به دلیل آنکه دخترم تازه به دنیا آمده به آن شکل خوشحالی کنیم.

حیدری در خصوص رفتار کرار در هتل استقلالی‌ها اظهار داشت: نوع رفتار کرار در هتل به من مربوط نمی‌شود و باید در این خصوص از سرمربی تیم سوال کنید.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: استقلال حیدری
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین