اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۲۸۳

دست‌نشان: هواداران مازندرانی از توهین و پرخاشگری دوری کنند

سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه بابل گفت: من از تماشاگران می‌خواهم با توجه به اینکه هر دو تیم مربوط به استان مازندران هستند و هر دو هم مدعی صعود به لیگ برترند فقط تیم خود را تشویق کنند.
۱۸:۲۰ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| نادر دست‌نشان در مورد دیدار این هفته تیمش مقابل نساجی مازندران، گفت:دوشنبه ما یک بازی حساس و سختی را در پیش داریم.در این هفته فقط یک بازیکن مصدوم به نام مجتبی رمضانی داریم.

وی در خصوص نبود ۶ بازیکنی که از خونه به خونه جدا شدند اظهار داشت: به هر حال آن شش بازیکن از بازیکنان خوب تیم بودند اما به دلایل خاصی از تیم جدا شدند اما ما جوانان نفرات خوبی در تیم داریم و با توجه به اینکه تیم نساجی مازندران تیم خوبی و در جایگاه خوب جدول هم قرار دارد کار ما سخت است.

وی در ادامه با ارائه پیشنهادی به تماشاگران مازندرانی ادامه داد:  من از تماشاگران می‌خواهم با توجه به اینکه هر دو تیم مربوط به استان مازندران هستند و هر دو هم مدعی صعود به لیگ برترند و موفقیت هر یک از این دو تیم باعث افتخار استان مازندران می شود فقط تیم مورد علاقه خود را حمایت کنند و از هرگونه توهین و پرخاشگری از همدیگر به دور باشند و در روز مسابقه فرهنگ خوب مازندرانی را برای ایران به نمایش بگذارند.

وی همچنین در مورد حمایت مسئولین استان به تیم‌های مازندرانی گفت: مسئولین استان واقعا باید احساس مسئولیت کنند و اجازه ندهند که ورزش به خصوص فوتبال در این استان از مسیر اصلی خارج شود. چرا ما در استان مازندران یک استادیومی در حد استاندارد نداریم و بازی‌های ما باید در استادیوم‌هایی برگزار شود که ورود و خروج آن مشکل دارد حتی چمن مسابقه مشکل دارد و یا گنجایش کافی برای حضور تماشاگران وجود ندارد. من از مسئولین استان به عنوان یک مازندرانی درخواست دارم که یک سری به استان‌های اصفهان، تهران، خوزستان، تبریز و ... بزنند و ببینند آنان چه دارند؟ ما چه داریم؟ من به عنوان یک مازندرانی واقعا خجالت می‌کشم. ما همیشه از مردم می‌خواهیم بدون استرس و درگیری و در آرامش کامل به ورزشگاه‌ها بروند ولی برای رفاه مردم در ورزشگاه‌ها ما چه کاری انجام دادیم و امیدوارم مسئولین مازندرانی از دولت بخواهند که چرا نباید ما مازندرانی‌ها یک ورزشگاه استاندارد در استان خود داشته باشیم؟

انتهای پیام/ا
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین