اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۲۰۵

عذرخواهی رضاییان از برانکو و هواداران پرسپولیس در برنامه زنده

بازیکن اخراجی پرسپولیس گفت: «اگر قسمت نشد و اتفاقاتی افتاد و من کنار تیم نبودم برای تیم بزرگ پرسپولیس آرزو می کنم در این مسیر موفق باشد.»
۱۱:۰۰ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| رامین رضاییان در ارتباط تلفنی با برنامه ورزش و مردم اظهار داشت: «نمی خواهم برگردم به گذشته، شاید برانکو انتظار نداشت چنین اتفاقی بیفتد. من هشت سالی که در لیگ برتر بازی کردم و مخصوصا سال گذشته که شاگرد برانکو بودم، کوچکترین مشکلی نداشتم. این اتفاق که افتاد شاید به خاطر فشار تمرین ها بود.»

وی افزود: «علیپور همشهری و هم استانی من است و هیچ مشکلی با او ندارم. این اتفاق افتاد و گفتم پشت خط بیایم و از شخص آقای طاهری که برای من زحمت کشیده عذرخواهی کنم.»

رضاییان ادامه داد: «تمام خواسته ام این بود که تلاش بکنم پرسپولیس امسال قهرمان شود اما با بدشانسی این اتفاقات افتاد. خواستم از این طریق از تمام هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس که از من حمایت کردند به خصوص شخص برانکو و آقای طاهری به عنوان سرمربی و سرپرست باشگاه عذرخواهی کنم چون انتظار از من بیشتر بود. خواستم بیایم معذرت خواهی کنم از هواداران بزرگ که به من لطف داشتند.»

هافبک پرسپولیس تاکید کرد: «اگر شد باعث افتخار من است که به تیم محبوبم پرسپولیس برگردم و کمک کنم و امسال جشن قهرمانی را با هم بگیریم. تمام تلاش خودم را مثل همیشه می کنم اگر قسمت نشد و اتفاقاتی افتاد و من کنار تیم نبودم برای تیم بزرگ پرسپولیس آرزو می کنم در این مسیر موفق باشد.»

رضاییان در پایان گفت: «همه بدانند که آقای طاهری برای رامین رضاییان خیلی زحمت کشیدند به خصوص امسال و این هیچ وقت از یادم نمی رود.»

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین