اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۰۹۸
لیبروی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران گفت: برگزاری دیدارهای دوستانه در اسلوونی باعث شد تا ترسمان برای رویارویی با حریفان بریزد.
۱۴:۲۰ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران در آخرین بازی خود در مسابقات قهرمانی آسیا مقابل ساموآ پیروز شد و عنوان نهمی را به دست آورد.

بیتا علایی لیبروی تیم ملی نوجوانان دختر ایران بعد از برتری مقابل ساموآ در بازی امروز اظهار داشت: کاملا مشخص است که ما نسبت به زمانی که در اسلوونی بازی تدارکاتی داشتیم پیشرفت کرده‌ایم.

وی افزود: در این دوره از مسابقات در بازی اول 3 بر صفر شکست خوردیم، بازی دوم را 3 بر یک واگذار کردیم. در بازی بعد 3 بر 2 بردیم و در آخر هم مقابل ساموآ 3 بر صفر پیروز شدیم. این نتایج روند پیشرفت ما را به خوبی نشان می‌دهد.

لیبروی تیم ملی ایران یادآور شد: امروز هم می‌توانستیم با امتیازهایی کمتر از 10 ساموآ را شکست دهیم. ما بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشتیم. شب گذشته حریف را آنالیز کردیم و می‌دانستیم نقاط ضعف آنها چیست امروز هم از همان نکات استفاده کردیم.

علایی در ادامه با اشاره به اینکه اردوی تدارکاتی اسلوونی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا موثر بود، گفت: بازی‌های تدارکاتی باعث شد تا ترسمان برای رویارویی با تیم‌های خارجی بریزد. این بازی‌ها کمک کرد تا در مسابقات قهرمانی آسیا راحت‌تر وارد میدان رقابت شویم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین