اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۰۷۱

باید با روس‌ها کشتی می‌گرفتیم؛ چه در فینال و چه در مرحله گروهی

مربی تیم‌ملی کشتی فرنگی گفت: فرنگی‌کاران جوان تیم ملی شرایط روحی و روانی خوبی دارند و از انگیزه بالایی برخوردارند تا در غیاب المپیکی‌ها خود را اثبات کنند.
۱۰:۳۰ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| فرهاد اسماعیل‌نژاد در گفت‌و‌گویی، درباره همگروهی ایران با روسیه، قزاقستان و آلمان در جام جهانی کشتی فرنگی گفت: به هر حال باید با روس‌ها کشتی می‌گرفتیم؛ چه در فینال و چه در مرحله گروهی. شاید بهتر باشد در مرحله گروهی با آنها روبه‌رو شویم.

وی ادامه داد: امیدواریم روس‌ها با ترکیبی که اعلام کرده‌اند به جام جهانی بیایند تا جوانان ما این فرصت را پیدا کنند تا مقابل بهترین تیم جهان خود را محک بزنند. خوشبختانه دیدار دوم ما با روسیه است و فرصت داریم تا مسابقه اول آنها را آنالیز کنیم، اما باید دید که آیا با ترکیبی که اعلام کرده‌اند به ایران می‌آیند؟

مربی تیم‌ملی کشتی فرنگی درباره قزاقستان و آلمان نیز گفت: قزاقها 3 - 4 کشتی‌گیر خوب دارند و آلمان نیز در اوزان 98 و 130 کیلوگرم نفرات خوبی را در اختیار دارد. مطمئنا کار آسانی نخواهیم داشت، اما فرنگی‌کاران جوان ما شرایط روحی و روانی خوبی دارند و از انگیزه بالایی برخوردارند تا در غیاب المپیکی‌ها خود را اثبات کنند؛ آنها برای قهرمانی هم‌قسم شدند.

اسماعیل‌نژاد در پاسخ به این سوال که بنظرش کدام تیم از گروه مقابل شانس بیشتری برای حضور در فینال خواهد داشت، گفت: اگر آذربایجان با همان ترکیبی که اعلام کرده است در مسابقات حاضر شود شانس بیشتری نسبت به ترکیه برای حضور در فینال خواهد داشت.

وی در پاسخ به این سوال که تکلیف اوزان 59 و 66 کیلوگرم چه زمانی مشخص می‌شود گفت: در هر 2 وزن هر 3 کشتی‌گیر را با خود به آبادان می‌بریم تا هرکدام که بهتر بودند به میدان بروند و بقیه نیز با مشاهده مسابقات از نزدیک کسب تجربه کنند.

مربی تیم‌ملی کشتی فرنگی درباره مصدومان تیم‌ملی گفت: قاسمی آتل دستش را باز کرده و یک جلسه تمرین کشتی را نیز انجام داده است؛ چاره‌ای نداریم و باید از او در جام‌ جهانی استفاده کنیم. شرایط طاهری هم خیلی بهتر شده و تمرینات خوبی دارد البته باید احتیاط کند، اما در مجموع راضی‌کننده است. آرنج گرایی نیز بهتر شده است. به هر حال آسیب‌دیدگی همواره جزئی از کشتی است. امیدوارم تا روز مسابقه تمام نفرات با آمادگی کامل گام به میدان بگذارند.

به گزارش فارس، رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی روزهای 26 و 27 اسفندماه به میزبانی ایران برگزار می‌شود که تیم ایران در گروه اول با تیم‌های روسیه، قزاقستان و آلمان هم‌گروه است.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین