اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۶۹۵۳
بازیکنان تیم فوتبال گیتی‌پسند کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال را شایسته تیم خود می‌دانند.
۰۴:۴۳ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز|  بیست و ششمین و آخرین هفته لیگ برتر فوتسال ایران با قهرمانی تیم گیتی پسند اصفهان به پایان رسید.

بعد از پایان بازی و توزیع مدال‌ها محمد کشاورز کاپیتان تیم گیتی پسند گفت: امروز بازی خوبی شاهد بودیم و من خدا را شکر می‌کنم که توانستیم جام قهرمانی را در اصفهان نگه داریم و خوشحال هستم که مردم اصفهان با دل شاد اینجا را ترک کردند.

کشاورز در مورد کیفیت لیگ برتر فوتسال گفت: امسال لیگ خوب و باکیفیتی داشتیم و همانطور که می‌دانید تا روز آخر 4 تیم شانس قهرمانی داشته و این نشان دهنده کیفیت و بزرگی لیگ ماست و همچنین من از مردم اصفهان تشکر قدردانی می‌کنم به خاطر این حضوری که در سالن داشتتد و انشالله سعی می‌کنیم که با قهرمانی در آسیا دل مردم اصفهان را مجددا شاد کنیم.

****

مهران عالیقدر بازیکن گیتی‌پسند هم بعد از این بازی گفت: خدا را شکر در یک روز خوب با یک قهرمانی خوب دل مردم اصفهان شاد کنیم و من از همه مردم اصفهان تشکر و قدردانی می‌کنم و دست تک تک آنها را می‌بوسم.

مهران عالیقدر همچنین در مورد بازی گفت: تیم یاسین پیش‌رو تیم جوان و بسیار خوبی است و همانطور که دیدید چه نمایشی از خود بجا گذاشتند ولی واقعا در اینجا و در این روز جای مهدی جاوید آقای گل لیگ برتر خالی بود من واقعا در مورد اتفاقات باشگاه هیچ چیز نمی‌دانم و تصمیم گیرنده در مورد مهدی باشگاه‌ است و امیدوارم که باشگاه و مهدی به توافقاتی با همدیگر برسند.

****

سعید افشار دیگر بازیکن گیتی پسند گفت:  این بازی واقعا بازی سخت و سنگینی بود تیم ما تمام تلاش خود را در این بازی انجام داد که بتواند جام قهرمانی را در اصفهان نگه دارند من واقعا از مردم اصفهان به خاطر حضور بی نظیرشان تشکر و قدردانی می‌کنم  و خدا را شاکرم که حداقل با این پیروزی توانستیم دلشان را شاد کنیم، مردم در این بازی واقعا سنگ تمام برای ما گذاشتند و حضور این مردم همانند بازی با تاسیسات کمک بسیار بزرگی برای ما بودند.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری