اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۶۸۴۲
رئیس هیأت فوتبال استان فارس گفت: ورود پیک موتوری به محوطه تماشاگران در ورزشگاه دستغیب نسبت به اتفاقات دیگری مثل فحاشی و چاقو کشی در برخی ورزشگاه‌ها اتفاق بزرگی نیست.
۱۵:۰۰ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| غلامعلی هنرپیشه در مورد ورود پیک موتوری به ورزشگاه دستغیب شیراز در جریان بازی فجر سپاسی و بادران تهران در هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول گفت: من این اتفاق را تأیید نمی‌کنم، اما این اتفاق در برابر اتفاقات بدی که در ورزشگاه‌های دیگر مثل بی‌حرمتی‌ها و فحاشی‌ها و چاقوکشی‌ها رخ می‌دهد، اتفاق خیلی بزرگی نیست. یک پیک موتوری آمده و از جلوی تماشاگران رد شده است.

رئیس هیأت فوتبال استان فارس ادامه داد: ورزشگاه شهید دستغیب شیراز شرایط خاصی دارد و 15 هیأت ورزشی در آن مستقر هستند و کنترل کامل ورزشگاه در دست هیأت فوتبال فارس نیست. فقط زمین چمن این ورزشگاه در اختیار هیأت فوتبال استان است، ضمن اینکه بازسازی‌هایی در آنجا در حال انجام است که باعث شده کنترل ورود و خروج در بخشی از ورزشگاه ممکن نباشد و برخی از فضاها تخریب شده که ممکن است در فضاهایی که نباید حتی ماشین هم تردد کند.

هنرپیشه در مورد اینکه چرا در چنین ورزشگاهی اجازه برگزاری بازی داده می‌شود، گفت: به هر حال درخواست این باشگاه فجر سپاسی بود که بازی‌هایش از ورزشگاه حافظیه به ورزشگاه دستغیب منتقل شود و سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هم با فجر سپاسی همکاری و مساعدت کردند که این میزبانی فجر در این ورزشگاه باشد. صد درصد کنترل حافظیه در دست ماست اما ورزشگاه دستغیب این شرایط را دارد. به هر حال من این مسئله را تأیید نمی‌کنم اما از سازمان لیگ هم تشکر می‌کنم که همواره با باشگاه‌ها همکاری دارد.

منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری