اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۶۷۶۲
مربی تیم فوتبال ملوان با انتقاد از رفتار مدیرعامل نساجی پرداخت و گفت: ایشان به عنوان مدیرعامل به چه حقی وسط زمین بود و به داور اعتراض کرد.
۲۲:۳۰ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| نادر فریاد شیران به اتفاقات پس از دیدار تیم های ملوان و نساجی که منجر به شکست دو بر یک تیم انزلی شد پرداخت و گفت: به اتفاقات فوتبالی که در ورزشگاه رخ داد و هر توهینی به ما شد کاری ندارم، فقط می خواهم بدانم مدیرعامل یک باشگاه وسط زمین چه می کند؟

 

وی ادامه داد: کدام قانون به یک مدیرعامل اجازه می دهد وارد زمین شود و به داور اعتراض کند؟ این آقا با اینکه تیمش برده بود وارد زمین شد و به داور اعتراض کرد که آقای مایلی کهن هم واکنش نشان دادند اما کار به درگیری فیزیکی کشیده نشد.

 

فریادشیران در ادامه به انتقاد از رفتارهای مدیرعامل نساجی پرداخت و گفت: من نمی دانم ایشان مربی یا بازیکن است که اینقدر تیم عوض می کند. نمی دانم چه گلی بر سر این فوتبال زده که این همه تیم هم عوض می کند. خیلی ها می دانند که او هر جا می رود فساد هم آنجا هست. 

 

وی افزود: اتفاقاتی که در ورزشگاه رخ داد هم در این درگیری بی تاثیر نبود. البته جوی که در ورزشگاه وجود داشت معمولا در همه ورزشگاه وجود دارد. همین امروز به چشم دروازه بان ما با نارنج آسیب زدند و با بطری بازیکنان ما را زدند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری