اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۶۶۲۸
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «هیچ بازیکنی از باشگاه بزرگتر نیست و مجموعه پرسپولیس از هر اسمی جلوتر است.»
۱۰:۱۰ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| برانکو ایوانکوویچ در پاسخ به این سوال که آیا نفرات مورد نظر خود برای فصل آینده را شناخته است، اظهار داشت: «بله. من نفراتی که مدنظرم هستند را به باشگاه اعلام کرده ام اما نباید انتظار داشته باشیم که همیشه به همه اهداف مان برسیم. ما می دانیم برخی بازیکنان قرارداد دارند و هر کدامشان برای خود برنامه هایی را ترسیم کرده اند. بحث مالی نیز مهم است و ضمنا می دانیم که انجام همه خواسته ها کار راحتی نیست.»

وی در پاسخ به این سوال که تمدید قرارداد چند بازیکن پرسپولیس با نظر او صورت گرفته است بیان داشت: «بله باشگاه با نظر بنده این تصمیم را گرفت.»

سرمربی پرسپولیس درباره قرارداد خود نیز خاطرنشان کرد: «من نیازی به مذاکره ندارم زیرا با پرسپولیس قرارداد دارم و قراردادم همچنان پابرجاست.»

برانکو درباره رامین رضاییان و این موضوع که بالاخره این بازیکن چه سرنوشتی پیدا می کند گفت: «هیچ بازیکنی از باشگاه خود بزرگتر نیست. رامین رضاییان باشگاه نیست و یک بازیکن است. از همه چیز مهم تر نام پرسپولیس است و این مجموعه از هر نامی جلوتر است.»

وی درباره اتفاقی که برای احمد نوراللهی و امید عالیشاه افتاد و نتوانستند در لیگ به فوتبال خود ادامه دهند اذعان داشت: «من برای هر دو بازیکن خیلی متاسف هستم اما کسی نمی دانست که این بلا سر آنها می آید.»

برانکو در پاسخ به این پرسش که آیا 8 امتیاز اختلاف تیمش با تراکتورسازی تضمین قهرمانی است عنوان کرد: «ما یک گام بلند برداشتیم. 8 امتیاز با تیم دوم و 12 امتیاز با تیم سوم اختلاف داریم. از طرفی معلوم نیست که تکلیف تراکتورسازی چه می شود. با تمام این حرف ها ما وظیفه داریم سفت و سخت راه مان را ادامه دهیم و دست از تلاش برنداریم.»

وی پیرامون این موضوع که استقلال و تراکتورسازی نیز با نتایجی که گرفته اند در واقع به پرسپولیس هدیه دادند گفت: «این هدیه نیست. ما می بریم. در این فصل فقط دو بازی برابر ذوب آهن و استقلال باختیم که آن هم واقعا مستحق آن شکست ها نبودیم. ما با رقبا کاری نداریم و نگاه مان به عملکرد خودمان است.»

سرمربی پرسپولیس درباره سرنوشت چالشی که با کارلوس کی روش داشته است گفت: «من با کسی چالشی نداشته ام. علاقه ای هم ندارم درباره این موضوع صحبت کنم.»

برانکو وقتی با این پرسش که گفته می شود به دنبال سرمربیگری تیم ملی است روبه رو شد عنوان کرد: «من با پرسپولیس قرارداد دارم. پس کارم را ادامه می دهم. همین الان 10 نفر را می شناسم که دنبال سرمربیگری پرسپولیس هستند. پس من باید نگران باشم؟»

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری