اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۶۵۱۶
فرداشب دیدار برگشت توپچی‌ها مقابل بایرن در لیگ قهرمانان در حالی برگزار می‌شود که با توجه به اختلافات ونگر و الکسیس، این سوال پرسیده شده که بهترین مهره باشگاه باز هم نیمکت‌نشین است؟
۱۷:۲۵ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| فرداشب در دیدار برگشت یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا آرسنال میزبان بایرن‌مونیخ است.

در حالی که مسابقه دور رفت با نتیجه 5 بر یک به سود باشگاه آلمانی به پایان رسیده کمتر کسی شانسی برای بازگشت باشکوه تیم ناآماده توپچی‌ها می‌داند. آرسنالی که در 4 بازی آخر خود در جزیره 3 باخت بدست آورده و حالا نیز، فضای رختکن را به شدت ملتهب می‌بیند.

قرمز‌های لندنی شنبه شب جدال حساسی را مقابل لیورپول برگزار کردند. دیداری که جدای از باخت سنگین 3 بر یک آنها، با وقوع اتفاقی فضای ناآرام باشگاه را آشکار کرد.

الکسیس در 26 بازی لیگ جزیره آرسنال، با 17 گل و 9 پاس‌گل در 26 گل تاثیر مستقیم داشته است. با توجه به این آمار مشخص می‌شود که این ستاره میانگین در هر بازی، یا یک گل زده یا پاس گل داده است.

در کمال تعجب، تاثیرگذارترین مهره آرسنال در آنفیلد کار را از روی نیمکت آغاز کرد. بلافاصله تحلیل‌های متفاوتی پس از این اتفاق منتشر شد ولی چیزی که مشخص بود نشان از اختلافات بالای ونگر و سانچس داشت. اختلافی که تنها یک روز بعد، زبانه کشید تا ستاره شیلیایی صریحا اعلام کند که تابستان راهی تیم دیگری می‌شود.

خبرنگاران مشهور مطبوعات انگلیس، از بی میلی و بی‌احترامی این بازیکن در تمرینات سخن گفته و تصمیم ونگر را درست می‌دانستند.

اما یک سوال بزرگ این موقع مطرح می‌شود که تاثیرگذارترین مهره آیا باید در این شرایط حیاتی که سرنوشت ونگر نیز بدست آن است، نیمکت‌نشین شود.

جان کراس، خبرنگار آرسنال روزنامه میرر در این رابطه نوشت: در هر صورت راه پایان است. الکسیس نمی‌تواند روی نیمکت بنشیند. بنابراین انتظار داشته که ستاره شیلیایی در تمام بازی‌ها بین 11 مرد اصلی باشد.

با نمایشی که آرسنال در چند هفته اخیر نشان داده احتمال بازگشت مقابل بایرن آماده آنچلوتی را غیرممکن می‌کند. ولی اگر کسی توانایی این کار را در امارات داشته باشد، آن شخص «الکسیس سانچس» است.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری