اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۶۴۷۹

حاشیه‌ها نبود جزو سه تیم اول لیگ بودیم

سرپرست باشگاه نفت تهران گفت: فشار روی باشگاه نفت و تیم زیاد است و اگر این مشکلات حل نشود باید برویم چون اینطور نمی‌شود تیم‌داری کرد.
۱۲:۰۰ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| حسین شهریاری در گفت‌وگویی، در خصوص باخت روز گذشته تیم نفت تهران مقابل پرسپولیس گفت: باخت روز گذشته ما فقط به دلیل بدشانسی نفت و خوش‌شانسی پرسپولیس بود. اگر دروازه‌بان ما در همان ابتدای بازی اخراج نمی‌شد، نمی‌باختیم. به هر حال وقتی تیم از همان ابتدای بازی 10 نفره می‌شود به جای حمله کردن باید به دفاع فکر کند و به این دلیل دچار مشکل می‌شود وگرنه تیم ما عملکرد خوبی داشت و می‌توانستیم برنده از زمین خارج شویم.

وی درباره شایعه استعفای وی که شب گذشته منتشر شد، اظهار داشت: به هر حال این شایعات طبیعی است. بحثی از استعفا نبوده اما وقتی فشار کار زیاد باشد و روی تیم و باشگاه فشار بیاید و این مشکلات هم حل نشود به هر حال آدم خسته می‌شود و باید کاری کرد. یا باید رفت و یا باید مشکلات حل شود. اینطور نیست که ما بخواهیم خودمان را آویزان باشگاه کنیم. در همین رابطه قصد دارم طی امروز و فردا با مالکان باشگاه جلسه ای برگزار کنم تا تکلیف مشخص شود چون اینطور تیم‌داری کردن سخت است.

شهریاری درباره انتقادهای علی دایی که بعد از بازی با پرسپولیس انجام داد و اینکه عنوان کرده بود سرپرست باشگاه به من گفته سکوت کنم، تصریح کرد: درباره سکوت آقای دایی چیزی نمی‌دانم اما به هر حال او مشکلات را می‌بیند. آن هم در حالیکه تیم ما نیاز به نتیجه‌گیری دارد. دایی مربی با انضباطی است و وقتی خودش خوب کار می‌کند دوست دارد حاشیه‌ای هم اطراف تیمش نباشد تا نتیجه بگیرد.اگر قرار باشد دایی و دستیارانش خوب کار کنند اما پشتیبانی خوبی از سوی باشگاه انجام نشود او هم خسته می‌شود.

سرپرست باشگاه نفت درباره اینکه علی دایی عنوان کرده با راه ندادن او و تیمش به ورزشگاه محل تمرین به او بی‌احترامی شده، اظهار داشت:‌ وقتی به دایی بی‌احترامی می‌شود انگار به من بی‌احترامی شده است. ما که 10 تیم نداریم و همه ما در تیم نفت هستیم. من هم عضوی از این باشگاه هستم و وقتی به سرمربی تیم بی احترامی می‌شود به من هم بی‌احترامی شده است.

وی درباره اینکه مشکلات مالی در این باشگاه چه زمانی به پایان خواهد رسید، افزود: دریافتی بازیکنان تا الان بد نبوده اما آنها نگران آینده هستند. این را هم در نظر داشته باشید که الان سیستم مالی و اقتصادی ورزش ما دچار مشکل شده و این موضوع فقط مختص به تیم نفت نیست.

شهریاری در خصوص اینکه گفته می‌شود شرکت بهنام‌پیشروی کیش که مالک باشگاه نفت است پولی ندارد، خاطرنشان کرد: من این موضوع را نمی‌دانم اما به هر حال باید پول بازیکنان را داد. وقتی پول ندهیم این ذهنیت به وجود می‌آید که باشگاه پول ندارد اما اصل قضیه چیز دیگری است. متأسفانه سند باشگاه هنوز به نام مالکان نخورده و این اختلاف و طولانی شدن پروسه آن مالک را دچار تردید کرده که آیا این مشکلات حل می‌شود یا نه. به هر حال آنها هزینه می‌کنند و حق دارند که نگران پول‌شان باشند. باید دید اصل داستان کجاست و اینکه چرا سند باشگاه به نام مالکان جدید نمی‌خورد.

سرپرست باشگاه نفت ادامه داد: این معماها را باید مالک یا اعضای هیأت مدیره جواب بدهند. از طرفی هم شرکت نفت باید فکر اساسی در این باره کند چون این مسائل وضعیت تیم را تحت‌الشعاع قرار داده است. تیم نفت تیمی است که به راحتی می‌توانست جزو سه تیم اول لیگ باشد اما به دلیل همین مشکلات مالی وضعیت اینطور شده است.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی قصد برگزاری جلسه با مالکان باشگاه را دارید، گفت: ما چند روز دیگر با تیم ذوب آهن بازی داریم و باید امروز و فردا تکلیف را مشخص کنیم. اگر مشکلات حل شود وضعیت ما بهتر خواهد شد چون ما تیم دولتی نیستیم که نگران بودجه نباشیم بلکه یک تیم خصوصی هستیم که هزینه آن از جیب بخش خصوصی بیرون می‌آید و آنها حق دارند که نگران پول‌شان باشند.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین