اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۶۱۰۶
بعد از اخراج رضاییان و علیپور از اردوی پرسپولیس گفته شد این دو بازیکن تنها دیدار با الوحده را از دست خواهند داد و بعد از آن به تمرینات برمی‌گردند اما این قضیه شامل حال شماره 27 پر سر و صدای امسال سرخ‌ها نشد.
۰۲:۴۶ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| بعد از اخراج رضاییان و علیپور از اردوی پرسپولیس گفته شد این دو بازیکن تنها دیدار با الوحده را از دست خواهند داد و بعد از آن به تمرینات برمی‌گردند اما این قضیه شامل حال شماره 27 پر سر و صدای امسال سرخ‌ها نشد. وقتی پرسپولیس از امارات برگشت خبر رسید برانکو هر دو بازیکن را در اختیار باشگاه گذاشته است و فعلا هر دو نفر محروم هستند اما علیپور از روز پنج‌شنبه در تمرین حاضر شد تا مشخص شود موضوع اخراج تنها شامل حال رضاییان می‌شود. اینجا بود که مشخص شد داستان رضاییان فراتر از اتفاقی است که در دبی رخ داده و ذهنیت منفی برانکو از این بازیکن و تعدد بی انضباطی‌هایش در طول فصل منجر به اتخاذ این تصمیم سخت و چکشی شده است.

اردوی 10 روزه بی تاثیر نبود
طی دو روز گذشته درباره بی انضباطی‌های مکرر رامین رضاییان صحبت زیاد شده و تقریبا همه از تصمیم برانکو حمایت کرده‌اند اما سرمربی و مدیران باشگاه پرسپولیس نیز در رقم خوردن این اتفاق بی تقصیر نبوده‌اند. اردوی 10 روزه در عمان و امارات و در نظر گرفتن اینکه بازیکنان ایرانی شرایط تطبیق پذیری با زندگی اردویی را ندارند در ایجاد تنش بین علیپور و رضاییان بی تاثیر نبود و شاید اگر پرسپولیس بعد از بازی با الهلال به تهران بر می‌گشت و بعد به دبی می‌رفت این اتفاقات رقم نمی‌خورد.

رضاییان و التماس از باقری
به هر حال غیبت رضاییان در تمرین روز شنبه شائبه‌های زیادی را در خصوص او و کنار گذاشتنش از تیم ایجاد کرد. رضاییان در این باره طی پیامی نوشت: «دوستان از من خواستند سر تمرین نرم و برم باشگاه. اینجوری نبوده که خودم سر تمرین نرم. ولی من از آقا کریم باقری خواهش می‌کنم بیاد و واقعیت رو بگه که اون روز چی شد و چه اتفاقی افتاد چون همه چی رو از نزدیک دید چون خسته شدم از بس تهمت شنیدم و نوشته‌های به دروغ رو دیدم. من تو ترکیب اصلی تیم بودم و دلیلی نداشت کاری کنم ولی به خدا قسم یک اتفاقی افتاد که اصلا نتونستم خودم رو کنترل کنم که از همه شماها معذرت خواستم. ولی منم هر تصمیمی بگیرند اطاعت می‌کنم مهم قهرمانی پرسپولیس هست همین.»

برانکو خواستار اشد مجازات
گفته می‌شود برانکو کلا قید رامین رضاییان را زده و حتی اگر از اتفاقات اول فصل و ارتباط بهتر رضاییان با کی‌روش گذشته باشد نمی‌تواند بیش از این بی نظمی‌های او را تحمل کند. البته برانکو همه چیز را در اختیار باشگاه گذاشته اما خوشحال می‌شود اگر ببیند باشگاه تصمیمی قاطع درباره شماره 27 بگیرد و کلا او را کنار بگذارد. برانکو در آخرین مصاحبه‌اش گفته: «من خودم آن صحنه را ندیدم و آقای کریم باقری دید. بعد هم تصمیم گرفتیم که هر دو بازیکن را در اختیار باشگاه قرار دهیم. از آقا کریم هم تشکر می‌کنم که حواسش به تیم و باشگاه هست.»
برانکو در مورد اینکه اگر باشگاه تصمیم بگیرد شما می‌پذیرید گفت: «طبیعتا باشگاه باید در مورد این دو تصمیم بگیرد. حالا ببینیم باشگاه چه تصمیمی می‌گیرد.»

تلاش‌ها برای گرفتن تخفیف
قرار است امروز خوردبین گزارش درگیری اردوی دبی را در اختیار کمیته انضباطی قرار دهد و اعضای این کمیته درباره رضاییان و البته علیپور تصمیم‌گیری کنند اما شنیده می‌شود تلاش‌هایی برای بخشش رضاییان صورت گرفته است. یکی از مسوولان باشگاه که شنیده می‌شود روابط پنهانی هم با این بازیکن دارد حتی در دبی در حالی که هیچ‌کس از او نظری نخواسته بود در رختکن پرسپولیس عنوان می‌کند که علیپور مقصر این ماجرا بوده نه رضاییان! این مسوول در تلاش است با لابی‌هایی که انجام می‌دهد زمینه اخراج او را تغییر داده و حکم به کسر از قرارداد تغییر کند.
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری