اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۵۹۴۸

آرزوی هواداران تاتنهام برای شکست در مذاکرات بارسلونا و پوچتینو

هواداران تیم فوتبال تاتنهام دوست ندارند تحت هیچ شرایطی سرمربی تیمشان جایگزین انریکه در تیم بارسلونا شود.
۲۰:۳۵ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| مائوریسیو پوچتینو یکی از گزینه های جدی برای هدایت تیم فوتبال بارسلونا پس از جدایی لوئیز انریکه از این تیم محسوب می شود.

پوچتینو در تیم تاتنهام امسال نتایج خوبی در لیگ برتر انگلیس گرفته و اکنون با مدیریت همین مربی و با درخشش برخی از ستاره های جوان هاتسپر، این تیم بعد از چلسی در رتبه دوم جدول قرار دارد.

از چند روز گذشته که خبر مذاکره مقامات باشگاه بارسلونا با پوچتینو در رسانه ها منتشر شده، هواداران این تیم در شبکه های مختلف اجتماعی دست به واکنش زده اند و به صراحت اعلام کرده اند که هیچ علاقه ای به جدایی مربی آرژانتینی تیم‌شان از تاتنهام ندارند.

پوچتینو مدت ها در بارسلونا زندگی کرده و به خوبی از بارسا و هوادارانش شناخت دارد، بنابراین بی دلیل نیست که مسئولان باشگاه از او به عنوان یکی از گزینه های جایگزینی انریکه یاد کرده اند.

در میان هواداران تاتنهام که بعد از رفتن گرت بیل و لوکا مودریچ چند سالی دچار افت شده بودند، حالا دوباره به روزهای خوب گذشته برگشته‌اند و علاقه ای ندارند تیم اول کاتالان ها آرامش آنها را برهم بزند.

البته هفته گذشته خبرنگاران یکی از نشریات معتبر انگلیس از پوچتینو سوال کرد که آیا قرار است به بارسلونا برود، او در پاسخ گفت: از حضورم در شمال لندن خیلی راضی‌ام.

البته پوچتینو تجربه مربیگری در اسپانیول را داشته است، تیمی که در اسپانیا اختلاف شدیدی به بارسلونا دارد و شاید از ذهنیت از سوی هواداران بارسا مانعی بزرگی برای انتقال این مربی به نیوکمپ شود.

مربی آرژانتینی یک ویژگی منحصر به فرد دارد، او تحت هر شرایطی دوست دارد که با پدیده های جوان کار کند و همین ویژگی عاملی شده تا بازیکنان جوان این تیم به همراه هواداران تاتنهام آرزوی شکست مذاکرات بین پوچتینو و بارسلونا را داشته باشند.

انتهای پیام/ر

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین